HTML

Cockpuncher

I don't think you have the balls.

Steven Seagal is CockPuncher

Levél a blognak

Utolsó kommentek

Címkék

12 (1) 133 (1) 168 óra (1) 18+ (1) 1919 (1) 2016 (1) 2112 (1) 444 (1) 56 os (1) 78 as troli (1) 888 (1) a (1) abev (1) abortusz (4) acélgerenda (1) adócsökkentés (1) adóelkerülés (1) adóparadicsom (1) adósmentő (1) ady paródia (1) aeroszpagosz (1) ajka (1) ál (1) alapú (1) alföldi róbert (2) államadósság (1) állampapír (2) amerika (1) angol (4) antiszemita (2) antiszemitizmus (1) apeh (1) aszódi attila (1) atkári (1) attila (1) atv (1) ausztrália (1) ávh (1) badiny (5) bálám (1) balaton (1) balázs (3) balázs géza (1) bástya (1) bástya elvtárs (1) battonya (1) bécs (1) belgium (1) benedek (1) beszéd (1) bethesda (1) bev (1) bevándorlás (3) biciklisfutár (1) bkv (1) bolgár (1) bolsevik (1) bornírt (6) bornírt könyvtárosok (1) bortermelők (1) börtön (1) bóvli (1) breivik (1) brendel (1) budapest (2) bullshit (1) bűncselekmény (1) bűntett (1) búra (1) c8ie (1) cancel (1) chablis (1) Charlie Hebdo (2) cigány (15) ckm (1) claudia (1) cockpuncher (1) coelho (1) csaba (1) cserbenhagyta (1) cserép (1) csillebérc (1) csomag (1) curriculum (1) d (1) daka józsef (1) dalai láma (1) demokrata (1) demszky (2) dénes (1) devecser (1) dicsőséges (1) dinosaur (1) drog (1) dühös (1) dzsihád (1) eb (1) egely (1) egely györgy (1) egy (1) egyéni számla (1) egyetem (1) egyházügyi (1) egymilliárdadik (1) elcigányosodás (1) élelmiszerkommandó (1) élet (1) elleni (1) ellenőrverés (1) előd (2) ember (1) emberiesség (1) emiratus (1) emlékmű (1) energetikus (1) eredményhirdetés (1) ericsson (1) ervin (1) eu (2) európa (1) év jegybankelnöke (1) fabian cancellara (1) facepalm (1) farkasházy (1) fasiszta (1) fegyverviselés (1) felesleges (1) felvásároljuk (1) femina.hu (1) ferdinand (1) ferenc (1) fhm (1) fidesz (16) fizetéscsökkentés (1) fkgp (1) födém (1) fodor (1) fónagy (1) főpolgármester jelölt (1) fordítás (1) fordító (1) forint (1) forintalapú (1) fővárosi (1) friderikusz sándor (1) fszek (1) ftc (1) garancsi (1) george bush (1) geszler dorottya (1) gimánzium (1) gimnázium (1) goebbels (1) göncz árpád (1) gondolatrendőrség (1) grétsy lászló (1) gulag (1) gyermekek (2) gyöngyöspata (6) györgy (1) gyurcsány (4) hálapénz (1) halmai (1) halmai gábor (1) harrach (1) harsány (1) hatály (1) hatosztályos (1) hecclap (1) hegedűs (1) helyesírás (1) helyett (1) higgs mező (1) hitler (3) hofer (1) hoffmann (1) hofi (1) holokauszt (1) horváth csaba (1) horváth éva (1) horváth éva pinája (1) hübrisz (1) hungária (1) hungarica (1) iii. kerület (1) ildikó (1) illeték (1) index (1) infografika (1) ingyenes bkv (1) irán (1) ismerős arcok (1) istván (1) iszlám (2) izmos tolmácsok (1) izrael (1) i józsef (1) i levente (1) jáksó (1) járulékok (1) jávor (1) jéghegy (1) jobbik (15) jom kippur (1) józsef (3) juhász (1) kálmán (1) kálmán olga (2) kalocsa (1) kaposvár (1) kaposvári (1) karácsony (1) karinthy (1) kárpátia (1) kategória (1) kdnp (4) kedvezmények (1) kén (1) kerékpársport (1) kertész imre (1) kétfarkú (1) kétfarkú kutya párt (2) kiadó (1) kimagyarázás (1) kína (1) king (1) király (1) kirekesztés (1) kiss (1) kivándorlás (1) kóka jános interjú (1) kolontár (1) kommentár nélkül (1) kommunizmus (1) könyvtár (1) korózs (1) korrektor (2) kossuth (3) Kouachi (1) kovács tamás iván (1) kövér (3) közmunka (1) közrádió (1) kriszta (1) KSH (1) külföldi munkavállalás (1) kuruc.info (5) kutya (2) kvóta (2) lars (1) lászló (2) latinus (3) légitársaság (1) legmagasabb minőség (1) leiterjakab (2) lelépett (1) lendvai (1) lenhardt (1) lenin gyerekkori koponyája (1) lenszirom (1) lenszy-rom (1) levegő munkacsoport (1) liberális (1) liberalizmus (1) Libération (1) liptai (1) lmp (4) lógjon (1) lóránt (1) lovas istván (1) macska (1) madách (1) magánnyugdíjpénztár (3) magazin (1) magócs (2) magócs dániel (2) magyar (7) magyarország (1) magyarországot (1) magyar nyelv (6) magyar testgyakorlók köre (1) magyar válogatott (1) magzat (1) magzati élet védelme (1) mal (1) mammon (1) marketing (1) marxloh (1) matolcsy (1) matrica (1) mátyás (1) mcdeath menu (1) mcdonalds (1) mecset (1) megújuló energia (1) mekdodó (1) mellei (1) mészáros lőrinc (1) meztelen (1) miép (1) migránsok (2) mogács (2) mogács dániel (2) mohamed (1) mónika (1) mszp (7) mta (1) mtk (2) mtk budapest (1) munkaadó (1) munkavállaló (1) muzulmán (1) nagykőrös (1) nap (1) napelem (1) napelemes tetőcserép (1) napenergia (1) nato (1) négy mancs (1) németország (2) nemzeti (1) nemzeti sport (1) nemzeti színház (1) népszabadság (1) népszava (3) népszavazás (2) nob (1) nobel díj (2) nol.hu (1) nomádétel (1) nomen est omen (1) novák (3) nsdap (1) nullponti energia (1) nyelv (1) nyelvében él a nemzet (1) nyelvészet (6) nyelvrokonság (7) nyilasok (1) nyolcosztályos (1) nyolc kincs mártás (1) nyomtatványkitöltő (1) nyugdíj (1) nyugdíjkassza (1) nyugdíjreform (1) obama (1) offshore lovag (1) ógörög (4) oktatási (1) oláh (1) olaj (1) olimpia (1) öncenzúra (1) Orbán (2) orbán (13) orbánozás (1) orbán kormány (1) orbán viktor (2) országértékelő (1) orvosverés (1) összefogás (1) oszkár (1) osztrák választás (1) ov (2) p2p (1) pál (1) palesztin (1) parlament (7) párt (1) példatár (1) peresz (1) pestisrácok (1) péter (1) pina (1) pinája (1) pintér (2) piratebay (1) pizza (1) plakát (1) playboy (1) pokol béla (1) pokrivtsák (1) polgarmesterleszek.hu (1) porcsalma (1) pornó (1) procimidon (1) professor (1) professzor emirátus (2) pukli istván (1) puskás akadémia (1) puzsér (1) rádió (1) rajzfilm (1) rio (1) rogán (3) rönsch (1) rooney (1) Rotschild (1) rovásírás (2) rózsa (1) rush (1) sábbát (1) sajtos (1) sajtos istván (1) sajt os (1) salom (1) sándor (1) sapfo (1) sárközy (1) sarrazin (2) scherer péter (1) schmitt (2) schmitt pálma (1) simor (1) somogyi hírlap (1) spamalot (1) SRB (1) stephen (1) storck (1) story (1) sumer (4) sváb (1) szabad föld (1) szabó (1) szabó tímea (1) szakos (1) szakosok (1) szálasi (1) szerkesztő (1) sziget (1) szijártó (2) szijjártó (1) szim (1) színház (1) szita (1) szita károly (1) szja (1) szocializmus (1) szorcs hu (1) szovjetunió (1) szumir (2) tábor (1) tanárverés (1) tao (1) tarlós (2) tarlós istván (2) textiles (1) the (1) tiborcz (1) tiszavasvári (2) tisztesség (1) titanic (1) tokaji (1) tömött liba (1) tom lantos (1) toroczkai (1) torrent (1) törvény (1) törvénytervezet (1) tóth (1) tóth miklós (1) tőzsde (1) trianon (1) trier (1) tukacs (1) tyirityán (2) u21 (1) újjászületés (1) usa (1) utáni (1) utca (1) vagyonelkobzás (1) választás (1) van der bellen (1) varga (6) varga csaba (4) várkonyi (1) velencei tó (1) venezuela (1) veress (1) veress jenő (1) vidnyánszky (1) viktor (9) világszabadalom (1) villáminterjú (1) visszafoglalkoztatás (1) visszamenőleges (1) vita (1) vitairat (1) von (1) vona (1) vona gábor (1) vörösiszap (1) vörös iszap (1) vörös lobogó (1) vuelta (1) wales (1) walk (1) wass albert (1) wayne (1) wikipédia (1) zászló (2) zöldek (1) zoltán (1) zsidó (15) Címkefelhő

Hétköznapi bornírtságok

2015.09.07. 09:33 Cockpuncher

Gazdasági menekültek Németországban - Magyarországról

Ez egy elég kemény írás lesz. De meg kell írni a szemforgató magyar migránsgyűlölők miatt, akik maguk is gazdasági bevándorlók Németországban, vagy "életerős magyar fiatalok", akik kalandvágyból mennek Nyugatra, esetleg magukkal mit kezdeni nem tudó hülyék, akik úgy gondolják, hogy máshol kolbászból van a kerítés. Aztán amikor kiderül, hogy nem, akkor sem jönnek haza, mert égne a pofájuk. (Tisztelem azokat az ismerőseimet, akik haza jöttek, mert nem találták meg a számításukat, és képesek voltak ezt beismerni - maguknak és nekünk is.)

 

Egészen különlegesen hülye embereket vetnek fel a hullámok a migránsáradat kapcsán. A leghülyébbek közé tartoznak azok az arcok, akik utálkozva nézik a Németországba sóvárgó keleti migránsokat, és a következőket hangoztatják:

1. Minek jönnek ide, nem is tudnak németül!

2. Minek jönnek ide, nem értenek semmihez!

3. Csak azért jönnek, hogy jobb életük legyen, mint otthon, hát menjenek vissza a k. anyjukba!

4. Minek jönnek ide, nem is keresztények, más kultúra, húzzanak a muzulmánok közé!

 

Csak a fröcsögésben nem látszik, hogy az Angliában és Németországban (stb.) levő magyarok egy (nagy?) részére pontosan ugyanígy rá lehet mondani a fentieket. Kezdjük is.

1. A kimenő magyarok nem tudnak németül vagy éppen angolul, csak maximum annyira, mint a keleti menekültek, akik között bizony sokan tudnak angolul. Személyes tapasztalatom, hogy a közvetlen környezetemből kint dolgozó emberek közül NULLA személy tudott németül vagy angolul, amikor kiment.

2. Drága magyar gyűlölködő testvéreink talán szereztek valamilyen szakmát, csak nem abban dolgoznak, hanem lépcsőházat takarítanak Manchesterben. Tisztelet a kivételnek, aki jó szakemberként ment el innét, és ott tényleg jó helye van. Bár azért feltennék nekik két kérdést:

1. Ma Magyarországon képtelenség belátható időn belül szakembert találni egy munkára. A bérek mennek feljebb, és a jó szakemberek igen jól keresnek, mivel elcsalják az adót, nem jelentik be az alkalmazottakat stb. Tényleg megéri kint dolgozni, ha itthon két kézzel kapnának a szakemberek után, és meg is fizetnék őket a magyarok?

2. Miért van az, hogy nem látom a nyugati sikertörténeteket? Hol vannak a baromira sikeres magyar vállalkozók, akik kimentek Londonba, beindították a vállalkozásukat, és azóta király módjára élnek? Sehol. Elmennek kulimunkát végezni, vagy beállnak valami céghez cselédnek, ahol megmondják, mennyit kell dolgozni és mennyiért. A helyi bérek harmadáért, negyedéért. Élő példa, hogy a Németországban vagy Franciaországban dolgozó ismerősöm nem tud egyik nyelven sem. Azt sem tudja, hogy Németországban van minimálbér, arról nem is beszélve, hogy ezután nyilván annak összegével sincs tisztában. Ráadásul saját bevallása szerint ott sokkal nehezebb csalni, mert a németek tisztességesebbek, tehát kb. 400 000 forintot keres egy hónapban. Hadd ne kelljen már elhinnem, hogy egy JÓ szakember itthon nem tud megkeresni 400 000 forintot egy hónap alatt (hagyjuk azt a fikciót, hogy azért nem tud, mert tisztességesen adózik bla-bla). Ha meg nem jó szakember, akkor mi különbözteti meg őt a betanítható szíriai munkakeresőtől?

3. Mivel a magyarok jó része pontosan ezért megy ki külföldre, egy ilyen mondatért vasalt bakanccsal kéne szájba rúgni a németországi magyar gazdasági menekülteket, hogy emlékezzenek rá, ők is gazdasági menekültek, csak persze saját magát senki nem szereti annak látni. Higgyük el, hogy a szírek sem ezzel indokolják, hogy miért jönnek.

4. Ez az egy pont igaz. Nem mintha a tőlünk kimenőknek bármi közül lenne az európai vagy a keresztény kultúrához, mert lefogadom, hogy 95%-ukat igen könnyen zavarba lehetne hozni néhány műveltségi kérdéssel, amelyet a keresztény Európáról tennék fel nekik.

 

Úgyhogy én azt mondom: aki itthon maradt, az ugathat. Nem szép dolog, de érthető. De aki maga is nulla nyelvtudással, cselédként, szir-szar szakemberként élvezi az EU-ban biztosított szabad mozgás és munkavállalás adta előnyöket, az nagyon gyorsan fogja be a pofáját, és örüljön annak, hogy véletlenül Magyarországon született, ezért ölébe hullott az a lehetőség, hogy nálunk gazdagabb államokban dolgozhasson.

172 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bornirt.blog.hu/api/trackback/id/tr547766524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.09.08. 07:19:32

Mondjuk az azért megnyugtat, hogy még a blogoszférában (ahol állítólag felülreprezentált a liberálisok száma) is elküldik a szerzőt a halál f...ára a 70 hozzászólásból 55-ben, mikor ilyen hülyeségeket ír....

So No 2015.09.08. 07:24:32

@nespresso:

Nem baratom. Azert mert nekik kepzett munkaero kell. Semmifel feltetelt nem teremtettek meg. Nincsenek epiteszeik, nincsenek rendes tanaraik, informatikusaik...

Ezert tudok itt beleulni a joba. Esetleg probaljal meg te is beleulni. Vegezz el ket egyetemet, aztan uccu neki...

Amugy meg egy erdekesseg. Dogozik itt irani, pakisztani es mas orszagbol erkezett muszlim. Mindegyik azt mondta, hogy el sem tudjuk kepzelni, mekkora veszelybe hoztuk magunkat ezzel. Nekik inkabb hiszek, mint par hoborgo jogvedonek.

Eleg ijeszto, amikor egy irani kollega azt mondja, hogy ha o terrorista lenne, most indulna. De ha errol valaki europaban beszelni probal, egybol lefasisztazzak.

mufflinca 2015.09.08. 07:27:58

A poszternek elgurult valami nagyon...
A honfitársak kivándorlása hivatalosan, munkavállalási vízummal, határátkelőn és papírokkal történt. Ha ilyen migránst mutat nekem, akkor befogadom és etetem.
Azt nem tudom, hogy ki mosogat, ki nem, de szerintem ez nem releváns. Lehet, én sem mennék elektroműszerésznek, analízis mérnöknek, ha mosogatással is ugyanannyit keresnék és nem kellene a szemem szétbaltázni mikroszkóp alatt.

So No 2015.09.08. 07:28:13

@fidesz a mutyipárt:

Ez neked mibol derult ki? Vagy kielted magad azzal, hogy mindenkit lehulyeztel, aki nem ert veled egyet.

Mert ugye magyarorszagon is csak egy ertelmisegi reteg van. A liberalis. A jobboldali gondolkodok mind elmebeteg agyatlan "mosogatok".

Barnalány 2015.09.08. 07:44:58

Először: Diplomás, PhD-zett kutatóként hívtak meg Svédországba, immár 6 éve. Sok magyarral találkoztam itt, de egy sem volt közöttük, aki (téged idézve) "szir-szar szakember" lett volna. Ugyanis aki nem jó szakember, azt egy, a teljesítményre, tudásra és magas munkakultúrára alapozott országban fel sem veszik.

Másodszor: Egy jó szakember (gondolom, itt szakmunkásra gondolsz) Magyarországon nemigen kres meg 400.000 F-ot, még adócsalással sem. Ausztriában, Németországban, stb. viszont legálisan megkeres 2.000-3.000 eurót is, ami 6-900.000 Ft. Egy jó mérnök ennek a kétszeresét, egy jó orvos a háromszorosát, simán! És még meg s becsülik. + Nem kell rettegnie attól, hogy a gyereke milyen iskolai viszonyok között lesz kénytelen tanulni, mert senkinek sem jutna itt eszébe vezető politikusként huszadrangú, de hozzá lojális hülyéket állítani az oktatásügy élére.

harmadszor: Azt reklamálod a posztodban, hogy "Miért van az, hogy nem látom a nyugati sikertörténeteket? Hol vannak a baromira sikeres magyar vállalkozók, akik kimentek Londonba, beindították a vállalkozásukat, és azóta király módjára élnek? Sehol." megnyugtathatlak, mert ismerőseim, barátaim között többen is sikeres vállalkozók lettek az EU nyugati tagállamaiban. Annak oka pedig, hogy te erről nem tudsz, igen egyszerű: ugyan mivel lennének előrébb, ha téged informálnánk erről?:) Ráadásul a legtöbben már meg is szerezték a német, holland, svéd, olasz állampolgárságot, a magyart meg szépen visszaadták. Talán meglepődnél, ha tudnád, hogy az egyik nagy német luxusingatlan-beruházó cég is egy exmagyar tulajdonában van. De van számos informatikai vállalkozás is, melyeket magyarok hoztak létre nyugat-Európában.

ivanhoe78 2015.09.08. 07:45:39

Egyoldalu es ostoba lett ez a poszt.
Gondolom az iroja otthon el es a labat sem tette ki kulfoldre.
1,
A kulturalis es vallasi kulonbsegek miatt hatalmas riziko muszlimokat befogadni. Elobb vagy utobb egy csoport radikalizalodni fog aztan majd megmondjak a gyerekeidnek hogy milyen ruhat viseljenek az utcan. Lasd Saria rendorseg Nemeteknel es Angliaban.
2,
Ha arab orszagba utazol tiszteletben kell tartanod az ertekeiket (pl: oltozkodes, alkohol fogyasztas...stb)
Vajon ok megteszik ugyanezt amikor letelepednek barmelyik europai orszagba? Hat nem!
Es mielott arabgyulolonek lennek titulalva, vannak arab barataim..
Ezt a linket erdemes megnezni. Muszlim tuntetes Lutonban ket evvel ezelott. Na? Kell ez?
m.youtube.com/watch?v=f8WVkbXOHfM

Eszter8826 2015.09.08. 07:48:38

@Romero1: + nem balhézol és hőbőrögsz olyan dolgokért (eü ellátás, szállás, kaja, oktatás) amikért nekem, neked keményen meg kell dolgoznod...

fidesz a mutyipárt 2015.09.08. 07:50:16

@So No:

"A jobboldali gondolkodok mind elmebeteg
agyatlan "mosogatok". "

Ennél jobban meg sem fogalmazhattad volna.
Egy apróság hibádzik benne, a jobboldali nem gondolkodik. Böfögi vissza a szájába adott mantrákat.

Nem elfelejteni:

a fidesz és a jobbik az emberiség genetikai selejtje.

Eszter8826 2015.09.08. 08:02:41

hogy a f....omba írhatsz le ekkora faszságot? (hogy finom és nőies legyek)
Azon túl, hogy amiket leírtál BAROMSÁG (Csupa nagybetűvel) azt jegyezzük meg, hogy a magyar "gazdasági menekült", nem rabol, balhjézik, lop, hanem dolgozik, továbbá nem gyújtja fel a kukákat egy olyan hülyeség miatt mert valaki rátaposott a koránra....továbbá a magyar "gazdasági menekültek" nem verekednek össze azon, ki a nagyobb hívő.
Téged kellene vasalt bakanccsal szájba rúgni, hátha akkor észhez térnél.
Ezek nem menekültek, hanem egy rendezetlen döghorda, akiket a határon főbe kéne lőni. gyereket nőt, mindenkit, aki illegálisan akar átjutni. És még egy! Ha már idejön (ez kizárólag a szíriaiakra igaz) mint "menekült", a jó büdös k...rva anyjába menjen vissza megdögleni, ha nem tetszik neki az itthoni rendszer. Hát milyen alapon tagadja meg az ujjlenyomatvételt??? pofám leszakad - Magyarországon sem grasszálhatsz személyi nélkül sehol....14 évesen meg kell csináltatnod.

So No 2015.09.08. 08:03:48

@fidesz a mutyipárt:

Te meg trollnak is hulye vagy.

Ok ugyanis a vitapartnerukbol csinalnak hulyet.

Te pedig magadbol, a fenenagy baloldalisagodbol.

Szep napot.

So No 2015.09.08. 08:07:30

@fidesz a mutyipárt:

Bocs. Efelejtettem valamit.

Ezt neked is erdemes elolvasnod. A visszabofogott mantrakrol szol.

iflgazdasag.blog.hu/2015/09/05/kiabrandultam_a_liberalisokbol_pedig_azt_mondtatok_en_is_az_vagyok

Csak ezeket a mantrakat a te oldalad bofogte egy olyan embernek, aki szinten a te oldaladon all. Furcsa volt szembesulnie azzal, hogy mennyire egyszeru a te oldalad retorikaja.

micsoda? 2015.09.08. 08:22:31

Tele van a poszt szélsőséges példákkal.
Akárhogy is van aki magyarként kimegy többet akar, amit ez az ország nem ad meg. Nyugalmat, hosszú távú tervezést.Főleg nem azt, hogy állandóan osszon és szorozzon a hónap végéig.

jog-ász 2015.09.08. 08:23:29

én itthon vagyok, nem is mennék ki, de ez az írás egy szégyen, a totális tipikus magyar frusztráció szégyene..amúgy meg tényleg úgy pofázik mindenki ahogy akar, ezért nem kritizálom az írást többet:)

anarch 2015.09.08. 08:28:52

Ez a cikk de lol, halvány gőze nincs a valóságról. "Hadd ne kelljen már elhinnem, hogy egy JÓ szakember itthon nem tud megkeresni 400 000 forintot egy hónap alatt (hagyjuk azt a fikciót, hogy azért nem tud, mert tisztességesen adózik bla-bla)."

Magyarországon az adók baromira magasak, a legmagasabb Európában, és még családi adózás sincs. Egy bizonyos összeg felett egész egyszerűen már nem működik az alkalmazotti lét. Másik: miért csak magadra gondolsz? Ha valaki Magyarországon marad akkor kiteszi a családját pl. a magyar közoktatásnak, hogy csak protekciózva és trükközve van hely bölcsiben/jó iskolában, de az állam mondja meg hasból hogy mi tanuljon, ja, és a haver reformtankönyvéből... amit vagy megkap a gyerek időre vagy sem. És úgy általában az állam mindent meg akar mondani úgy ex-has és lenyúlni bármit amit pénzt. Tudod mit, maradjál :).

room_101 2015.09.08. 08:56:22

@anarch:
Informatikában beosztottként legálisan, bejelentve simán lehet hétjegyű bruttód, ha ennek a tetején vagy, akár nem is 1-gyessel kezdődő.
És nem a csókos fideszcégeknél, hanem tényleg a versenyszférában. Ez azért már majdnem osztrák átlagbér.

aegithalos 2015.09.08. 09:10:20

"a jó szakemberek igen jól keresnek, mivel elcsalják az adót"
Anyád csal adót.

fidesz a mutyipárt 2015.09.08. 09:35:11

@So No:

Ez a lényegen nem változtat

A fideSS és a jobbik az emberiség genetikai selejtje.
Ja, hogy te benne vagy ebben a halmazban. Te bajod, engem nem zavar.

high up! 2015.09.08. 09:35:22

Azért arra jó volt Orbaneszku újbóli nemzetközi lebőgése a migráns ügyben, hogy a világ lássa, hogy a magyarok egyszerüen idegen lények Európában, ezekből soha nem lehet civilizált európait faragni.

Két kép kering napok óta a világsajtóban a migráns ügyben: az egyik, ahogy a brutális magyar rendőrök a vasúti vágányon vegzálják a gyerekét szorongató anyát.
A másik, ahogy a barátságos német rendőr az ölébe veszi a Münchenbe megérkezett migráns kisfiút és vele együtt mosolyog.

Ez a tényleges valóság: Európa és Orbanisztán között a civilizációs különbség 1100 év. Itt jár a magyar még mindig, valahol a honfoglaláskori barbárságánál. Semmi emberibbet nem tudott magából kihozni az elmúlt 1100 év alatt.

S erre idetódul ez a halom féleszü barbár magyarja, és még meg is megmagyarázza, hogy akkor is neki van igaza. A világ meg hülye mint mindig és már megint csak lejáratni akarja ezt áldott jó félázsiai náci magyar nemzetet. S ha a világ nem világösszeesküdött volna a magyar ellen mióta csak betörtek ide, ja bocs, "hazajöttek" a Kárpát medencébe, akor már rég fénylő csillag lenne a magyar a Tejútrendszerben.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.09.08. 09:37:25

@room_101: "Informatikában beosztottként legálisan, bejelentve simán lehet hétjegyű bruttód, ha ennek a tetején vagy, akár nem is 1-gyessel kezdődő."

Ennek a fizetési statisztikák kőkeményen ellentmondanak. Ábrándozni azért lehet az nem kerül semmibe.

FOLYTASSUK!

f.nero 2015.09.08. 09:47:20

Értem a posztot, valóban sok ilyen ember van, de nemcsak ilyen.
Én informatikusként otthon is igen jól kerestem, 2 lakáshitelt fizettem, erre kb. a bevételem negyede ment el, jól éltem.
De jött egy ajánlat, kimentem interjúzni (német nyelven folyt a beszélgetés), azóta Ausztriában hegesztem a biteket.
Még semmilyen szociális juttatást nem vettem igénybe, 5 év alatt orvosnál sem voltam egyszer sem.
Ugyanakkor panziót béreltem, lakást bérelek, tankolok, vásárolok, és profitot termelek.
Nem tartom magam kiugróan sikeresnek, de pár év alatt összeszedtem annyi zsetont, hogy ha mától nem dolgoznék egy napot se, akkor is ellennék életem végéig. Ez nekem elég.

f.nero 2015.09.08. 09:52:31

@high up!:
Dehogy van 1100 év különbség! A lemaradásunk nagy része a 40 év kommunizmusból ered.
A vágányos-csecsemős képnek nézz utána, nézd meg a videót, hogy került földre az anyuka. A kedves férje rántotta le. A rendőrök segítették fel.
Egy dolgot Orbán nagyon jól csinált: a menekültek egy rohadt szót nem szólhatnak a magyar rendőrökre.
Eközben Németországban már számtalan menekültszállást felgyújtottak.
Ne bántsd a magyart, főleg ha te is magyar vagy!

GQ 2015.09.08. 09:58:58

@Pöff: igen sötétet pöffentettél ide a többi ostoba cimboráddal együtt. bár a poster sem a legértelmesebb fajta, az is tény.

GQ 2015.09.08. 10:00:20

@Eszter8826: téged kéne fejbe, de nem rúgni, hanem lőni... nő létedre (ha valóban az vagy), hogy a viharba tudsz leírni ilyen ordas nagy f@szságokat?! jééézus krisztus!

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.08. 10:06:23

Ismét egy barom, aki rohadtul össze akarja keverni a legálisan kiutazó magyarokat, az százezres számban országot megszálló illegálsi bevándorló hordával ?

Minek ?

Azt hiszed menni fog ?

Azt hiszed csak agyatlan ballibek olvasssák az indexet ?

GQ 2015.09.08. 10:14:32

@high up!: azért ez egy picit túlzás. igaza van itt a fentebb kommentelő kollégának, meg kell nézni azt a videót. amondó vagyok, most le a kalappal a rend éber őrei előtt, próbálták a legjobbat kihozni abból a fosból, amit a kurmány dilettantizmusa borított a nyakukba.

pervie but hot (törölt) 2015.09.08. 10:14:32

@fidesz a mutyipárt: "Egy apróság hibádzik benne, a jobboldali nem gondolkodik. Böfögi vissza a szájába adott mantrákat.

Nem elfelejteni:

a fidesz és a jobbik az emberiség genetikai selejtje."

A fidesz és a jobbik keményen balos pártok. Úgy nullázták le a DK-t, MSZP-t, hogy balosabbak voltak a szólamaik, mint a "baloldalnak". Magyarországon jobboldali pártra senki se szavazna.

Genetikai selejtezni meg elég náci dolog, de egészségedre.

high up! 2015.09.08. 10:17:11

@f.nero:

Nálad a szellemi lemaradás a 2200 évet is eléri. Akkoriban még te is teljes ázsiai voltál!
Úgyhogy amikor 2015-ben megjönnek az ázsiai rokonaitok, akor inkább üdvözölni kellene őket, nem pedig hőbörögni, hogy te már azóta negyed-európai lettél, neked nem zsenálnak az egykori tesók.

FOLYTASSUK!

GQ 2015.09.08. 10:19:30

@Ballib Cenzúra: nem, a gazdasági bevándorlókat akarja keverni vityátok.

nem mellesleg ilyenkor már vívmány az eu, nem ellenség, mi?

pervie but hot (törölt) 2015.09.08. 10:22:14

@high up!: "Két kép kering napok óta a világsajtóban a migráns ügyben: az egyik, ahogy a brutális magyar rendőrök a vasúti vágányon vegzálják a gyerekét szorongató anyát.
A másik, ahogy a barátságos német rendőr az ölébe veszi a Münchenbe megérkezett migráns kisfiút és vele együtt mosolyog.

Ez a tényleges valóság: Európa és Orbanisztán között a civilizációs különbség 1100 év. Itt jár a magyar még mindig, valahol a honfoglaláskori barbárságánál. Semmi emberibbet nem tudott magából kihozni az elmúlt 1100 év alatt."

Az ugye megvan, hogy az egy kiragadott kép, a teljes sztori az úgy volt, hogy az illegális férfi rádobta a sínekre a nőt és a gyereket. Persze műsor volt a médiának.
Te meg mindenhol tolod a magyargyűlölő szövegedet, tök mindegy mi a téma.

Csináld csak, így legalább sose kerültök vissza a hatalomba. Ballibák. Az egy másik probléma, hogy Orbán sose fog kikerülni a hatalomból, de ebben ti is sárosak vagytok.

dingó29 2015.09.08. 10:23:45

Ennyi ökörséget egymásra hányni művészet. Mivel egész mondandód fentebb már ízekre szedték ezért nem írom le ugyanazt. Húzz el high up! cimboráddal a picsába

Cpeti123456 2015.09.08. 10:24:04

Kedves Blogger,

nem kívánom leírni, hogy hova menjék az írásoddal, mert 5 évre tiltanak ki a weblapról.
De azért anyádba...

Szóval én 14 éve járom a világot munka kapcsán és alábbiakat sosem csináltam.
(Teszem hozzá alap angol nyelvtudással lódultam neki a bolygónak)
- rendőrökkel verekedés, azok inzultálása, flakonokkal dobálása
- semmilyen segély igénybevétele. Zéró, nulla.
- sosem szartam a buszra és nem szokásom szemetelni
- itt kívánom bevallani, hogy köztéren már többször álltam le pisilni, de igyekeztem elbújni, amennyire az alkohol engedett.
- jogkövető magatartás. Vagyis ami tilos az tilos.

Jelenleg vállalkozásom van Németországban, ott ahol jogkövető a társadalom, kivéve a feketéket, mert ők csak a jogaikat ismerik a kötelezettségeiket nem...
Csak azért nem írom le sikersztoriként, mert kurvára nincs köze hozzá senkinek, hogy vajh mi a francért dolgozom mindennap 10-12 órát. Vagy többet.

Szóval nyomósabb indokokat hozzál fel a fekete áradatra. Ez így nagyon kevés...

Ja és anyád csal adót. (ahogy ezt már előttem is leírták)

Mr. Rustical 2015.09.08. 10:26:43

Gratula, megint sikerült valakinek az almát összehasonlítani a körtével.

Az azért elég gáz, ha 2015-ben egy blogger még nincs tisztában az EU létezésével. Előbb talán körül kéne nézni, hol élsz, azután írni ekeségeket.

Azon már nem is csodálkozok, hogy olyan apróságok, mint földrajzi távolság, kulturális különbözőség, stb. nem zavarják meg a gondolkodásodat. Egyik ember olyan mint a másik, egyik kultúra pont olyan, mint a másik, egyik kabát pont olyan, mint a másik.
Kicsit biztos meglepődnél, ha a Guccis felsődet el kéne cserélni egy burkára, de amíg mások rovására kell okoskodni, addig megy az eccerű gondolkodás.

Egyszer majd szaladj el a Közel-keletre, s próbálj ott munkát vállalni, vagy menekültködni. Akkor megérted, mi a kultúrák közötti különbség. És mielőtt a gazdag-szegény toposzba merlünénk: menj Szaúd-Arábiába, az elég gazdag? Na, legyél ott menekült, vagy munkavállaló, aztán börtyögj arról, hogy a keresztény és az iszlám kultúra között nincs is különbség. Lássuk.

Ma Baker 2015.09.08. 10:27:56

@ogli dzsí: "Hazudsz, ócska aljas hazudozás az egész.

A munkaerő szabad ÁRAMLÁSA KIZÁRÓLAG AZ EU POLGÁR ALAPJOGA, SENKI másé. "

Teljesen jogos!

high up! 2015.09.08. 10:38:29

A blog kurva jó, egyetlen egy dologról szól: a hőbörgő suttyó magyarjáról, aki a világ közepének képzeli magát, akinek minden alanyi jogon jár. Más meg kapja be!

Erre mi történik? Idejön a megszámolatlan féleszü idióta tiltakozni, és élő adásban hőbörgög a suttyója arról, hogy ő a világ közepe, neki, akinek minden alanyi jogon jár, (mert hát ugye EU tag, oszt akkor neki jár)! Más meg kapja be!

Ennyi esze van ennek az Átlaghülyemagyar népségnek. Saját kezüleg bizonyítja, hogy tényleg szellemi degenerált.

Közben a drága fajgyülölője arra már nem emlékszik, hogy amikor a 80-as évek végén 100 ezres számban lerohanta Ausztriát a nagymutterral a Trabantban hogy Gorenjét vegyen, akkor ő pont ugyanilyen horda népségnek tünt a csillogó nyugaton az ő matt Vörös Október Ruhagyár öltönyében, mint amilyen hordanépségnek próbálja ma beállítani a hónapok óta úton levő migránsokat.

A suttyó Átlaghülyemagyarja arra se akar már emlékezni, hogy amikor lerohanta a Gorenjéért Ausztriát, akkor akkora szeméthegyeket hagyott maga után a vásokban és legfőképp az országutakon, hogy az osztrákok külön szemétgyüjtő napokat iktattak be, hogy eltakarítsák a félázsiai magyarok által otthagyott szeméthegyeket!! És még csak nem is menekült volt a magyarja, hanem csak egynapos turista. Mégis képes volt disznóólat csinálni egy más országból, egy nap alatt!

Errefel ugyanaz a suttyó Átaghülemagyarja ma itt veri a nyálát hogy ő aztán ájrópai, oszt asztán neki itt minden jár. Más meg takarodjon el a zsíros bödön mellől, mert az csak neki jár! Csak neki, a féleszü Átlaghülyemagyarjának.

FOLYTASSUK!

metal · http://electric.blog.hu 2015.09.08. 10:41:28

A posztoló tipikusan az a szerencsétlen, akinek még külföldre menni se sikerült. Ezért most itt osztja az észt!

Agysebész migráns 2015.09.08. 10:42:38

@GQ:

"nem, a gazdasági bevándorlókat akarja keverni vityátok."

Védjed csak a mocskos drogos migránsokat, hazaáruló szarházi.

Vagy ezek szerinted önerőből mennek többszáz kilométereket ERŐLTETETT menetben úgy, hogy közben nem éreznek se fáradságot, se fájdalmat, se éhséget?

GQ 2015.09.08. 10:43:10

@Cpeti123456: vajon hol jártál, mikor az mszp "kilövette" a jogkövető, tisztességes magyarok szemét, akik békésen piknikeztek az mtv székházból rakott tábortűznél? ott ugye a hülyegyerekek nem voltak agresszívek a rendőrrel?

Tudományos libsizmus 2015.09.08. 10:43:13

De hiszen eddig úgy tudtuk, hogy Londonba csupa háromdiplomás kiváló szakember megy ki Magyarországról. Erre most hirtelen kiderül, hogy mindegyik tányért mos?

GQ 2015.09.08. 10:45:05

@Agysebész migráns: Te totál hülye vagy, b@szd meg :D de komolyan. neked is azt a fejszét kéne a fejedbe állítani, ami a profilképeden van :D

olvass, te ostoba, sötét barom: index.hu/belfold/2015/09/07/ezt_latta_az_orvos_a_nagy_menetelesben/

Tudományos libsizmus 2015.09.08. 10:46:15

@high up!:
Jópofa, mikor a minden hozzászólásában átlaghülyemagyarozó libsi rasszistáz le másokat.

Muad\\\'Dib 2015.09.08. 10:46:27

@high up!:
Szokás szerint szelektíven értelmezed az emberek által leírtakat. Megkérdezném, hogy egész pontosan mennyi magyar "rohanta le" Ausztriát iratok nélkül, a zöldhatáron át? Számokat, kérlek. Mert valóban meglehetősen suttyó módon viselkedett némelyik honfitársunk, de továbbra sincs szó IRATOK NÉLKÜLI, ZÖLDHATÁRON keresztüli határátlépésről. Ha esetleg te másképp tudod, várom az információkat.
Persze tudom hiú ábránd, de jó lenne, ha a mér'nemviszelhaza menekültet című ostoba kritikákra nem hasonlóan értelmes válasz érkezne...

GQ 2015.09.08. 10:48:40

@Muad\\\'Dib: "nyögte Mátyás bús hadát Bécsnek büszke vára" - biztosan vittek magukkal útlevelet ;) :D

Tudományos libsizmus 2015.09.08. 10:49:16

@high up!:
Esetleg górcső alá vehetnéd a Budapesten állomásozó brit turisták magatartását is. Ha azt mondom, hogy az a népség Európa legalja, akkor még finoman fogalmaztam.

Muad\\\'Dib 2015.09.08. 10:49:28

@GQ:
Roppant releváns példa...

GAXXX 2015.09.08. 10:50:02

Köszönöm a kiosztott észt.

Mit tegyen az, aki kevés nyelvtudással költözött ki, majd beletanult, és igyekszik megbecsült tagja lenni a helyi német közösségeknek, és nem idomított majomként dolgozik?

high up! 2015.09.08. 10:53:56

@pervie but hot: "Az ugye megvan, hogy az egy kiragadott kép, a teljes sztori az úgy volt,.."

persze te idióta, pont erről írok mindig, hogy a hülye magyarja rendre kiharcolja magának a nemzetközi lejáratódását, de majd jön és megmagyarázza.

Szart se érsz te ezzel! A világ azt látja ami ott van előtte, és lekönyvelte a magyart egy barbár népségnek. Ezt egyébként a menekültek is elmondják az ottani sajtónak, hogy boldogok, hogy eljöttek Magyarországról, mert a rendőrök brutálisan bántak velük. Tehát még nyilatkozatok is vannak.

Na ez a valóság, ez az amit a világ lát és hall. Te meg magyarázhatod a kocsmában, hogy há nem úgy vótt ám, oszt a világ hüje, mi magyarok meg továbbra is a világ legvendégszeretőbb népe vagyunk!

FOLYTASSUK!

GQ 2015.09.08. 10:54:50

@Muad\\\'Dib: miért is ne volna az? azért, mert az akkor volt, ez meg most? :) egyébként meg látom, értetted a viccet.

nem mellesleg a te kérdésednek is annyi köze van a valósághoz, mint amennyi az én példám relevanciája. hány magyar menekül háborús országból nyugatra, hogy a családjával együtt élhessen?

Agysebész migráns 2015.09.08. 10:55:12

@GQ:

Te vagy a totál hülye.

Drogok nélkül NEM lehet többszáz kilométereket erőltetett menetben megtenni.

Ezek mind be vannak drogozva.

Muad\\\'Dib 2015.09.08. 10:55:55

@GQ:
Nulla. De, hogy jön ez ide? Ha egyszer a kettőnek nincs köze egymáshoz, akkor miről szól a poszt? Ha viszont a poszt szerint együtt kell nézni a kettőt, akkor nem ártana tudni különbséget tenni.

GQ 2015.09.08. 10:57:57

@Agysebész migráns: és ezt nyilván alá is tudod támasztani bizonyítékokkal, ugye? fogadjunk, amit linkeltem, nem olvastad!

annyira egyszerű vagy, ember, mint egy faék. nem is értem, hogy jut tested létfenntartó funkcióira elég energia, ha az agyad ennyit felhasznál belőle... ;)

GAXXX 2015.09.08. 10:58:05

@Agysebész migráns: szerintem kipróbálhatnád. Fejben már amúgy is elmentek otthonról.

N. Barbie 2015.09.08. 10:59:11

Tipikus ostoba ballib szerzo: egy alapjaiban teves gondolatmenetet fogalmaz meg, majd csuri-csavarja tovabb oldalakon at.
Probalom egyszeruen es roviden, hogy a ballibsi agyhalottak felfogjak:
Magyarorszag EU tag. Sziria, Banglades, Afganisztan nem.
Az EU egyik ertelme, hogy a tagok allampolgarai szabadon mehetnek at egymas hatarain, vallalhatnak munkat stb. A tagokei, ezt sikerul felfogni? Ez egy elony a tagoknak, amit pl. megfizetnek az elmaradt vam-mal stb.
Innentol fogva ezen iromany ertelme nulla, ostoba hatasvadasz okadas, ugyanis semmi ertelme kopkodni meg osszehasonlitani egy adott rendszer tagjat egy azon kivulivel.
Gyulolkodik a szerzo a magyar kulfoldi munkavallalokkal, mert elnek a jogaikkal. Hat ez nagyon kemeny.

Mellesleg probaltam volna en 6 eve ugy koltozni Londonba, hogy elotte eldobalom az irataim, meg aznap ki lettem volna toloncolva.
Az EU tagsagunk elotti idorol mar nem is beszelve, akkor mindenkit ellenoriztek a hatarokon, papirok nelkul nem engedtek be senkit sehova.

Na, sikerult felfogni agyhalott ballibsik?

Ennel mar csak az az undoritobb, amikor a ballib ostobak az 56-os magyarokkal hasonlitjak ossze a jelenlegi saskahadat.

élveteg 2015.09.08. 11:01:17

A barátom az auditól külszolgálaton van Inglostadtaban Tud németül a szakmáját magas fokon végzi és senki nem basztatja
Igaz Nem szart szemetelt össze semmit nem tartózatatta fel a német autópályán a forgalmat

XR11 2015.09.08. 11:01:36

@N. Barbie: mi az, hogy ballibsi? Segíts, kérlek.

GQ 2015.09.08. 11:02:12

@Muad\\\'Dib: arra próbál célozni a poster szerencsétlen módon, hogy a magyar is gazdasági kivándorolt, és utána onnan ugat vissza habzó szájjal, hogy ide is jönnek a bevándorlók.

a kettő között eléggé nehéz nem észrevenni a hasonlóságot. az mindegy, hogy eu vagy 3ik ország. a lényeg, hogy elhagyta a >>hazáját egy jobb élet reményében<<.

egyébként meséljetek már, hogy van az, hogy egy-két éve még büdös eu, most meg már az eu-nak a szabad munkaerő- és tőkeáramlás a legnagyobb vívmánya és ezzel élni kell. már nem rossz az eu?

Exploiter 2015.09.08. 11:02:17

@high up!:

A nyugati sajtó jelenleg háborús szintű propagandát folytat ellenünk, elvileg szövetséges ország ellen. Ez tény.

Hogy te ennek örülsz, az szomorú.

Hogy ennek ellenére az átlag ottani "paraszt" az országnak ad igazat, az egy megfigyelés.

De mit is akarsz pontosan mondani ezzel?

Pojke 2015.09.08. 11:04:03

Te szerencsetlen cikkiro te! A Magyar nem sert torvenyt mikor masik europai orszagban vallal munkat. Nem illegalis hatarserto! Azonkivul a szabad munkavallalas minden europait megillet Europaban!
Az termeszetes,hogy szemelyazonossag nelkul csaszkalunk ide-oda Europan belul? Na jo inkabb hagyom.......
Amugy nem kell ennyire latvanyosan utalni a magyar honfitarsaid kedves cikkiro!

high up! 2015.09.08. 11:04:38

@Muad\\\'Dib:

Szokás szerint te se érted a világot magad körül. Kurvára nem a hivatalos papírokról meg egyéni jogokról van szó a cikkben, hanem a magyar nép mentalitásáról. Amiben a cikk telitatalálat, de annyira, hogy a hülyéi tömegesen jönnek ki, és pont úgy hőbörögnek, ahogy a cikk azt megírta.

A sok baromtól azért megkérdezném, hogy ha az anyád szírnek szült volna és te feltétlen Németo-ban akarnád az életedet folytatni, akkor hogy a faszba csinálnád másként mint a mostaniak?

Gondolom a sok Átlaghülemagyarja rávágná, hogy semmiképp nem akarna Európába jönni, mert ő csak egy fos, analfabéta, kecskepásztor muszlim, aki ráadásul robbantani menne Európába, nem pedig túlélni, és ezért nem is akarná, hogy Európát lezüllessze.
És ha netalán menne, akkor is csak útlevéllel, követségi papírokkal, repülőjeggyel és a szemetet pedig nem dobálná el.
Nemde?

FOLYTASSUK!

Eszter8826 2015.09.08. 11:05:10

@GQ: NŐ vagyok! Pontosan! Tudod, mi nők jobban féltjük a gyerekeinket. Pontosan annyi haszna van ezeknek a dögöknek mint a cigányoknak. vagyis semmi

Muad\\\'Dib 2015.09.08. 11:08:26

@GQ:
"...a kettő között eléggé nehéz nem észrevenni a hasonlóságot. az mindegy, hogy eu vagy 3ik ország. a lényeg, hogy elhagyta a >>hazáját egy jobb élet reményében<<..."
Már hogy lenne mindegy? Ezek szerint felesleges az EU szabályozása a munkaerővel kapcsolatban? Tökéletesen értelmetlen bármilyen szabályozás, hagyjuk a francba? Teljesen lényegtelen, hogy Abdul legálisan érkezett az EU-ba dolgozni, vagy illegálisan? Tökéletesen mindegy, hogy Románia tagja e a schengeni zónának, vagy nem? Akármikor nekiindulhat bárki az EU területére, mert jobb életet akar?

"...egyébként meséljetek már, hogy van az, hogy egy-két éve még büdös eu, most meg már az eu-nak a szabad munkaerő- és tőkeáramlás a legnagyobb vívmánya és ezzel élni kell. már nem rossz az eu?..."
Ezt miért tőlem kérdezed?

GQ 2015.09.08. 11:10:45

@N. Barbie: reménytelen vagy... de tényleg.

high up! 2015.09.08. 11:11:01

@Exploiter: "A nyugati sajtó jelenleg háborús szintű propagandát folytat ellenünk, elvileg szövetséges ország ellen. Ez tény."

Persze, már megint csak a balfasz magyarokkal van baj. mint mindig. A luxemburgiakkal, románokkal, szlovákokkal, albánokkal, svédekkel sosem. Csak mindig ezzel a balfasz magyarokkal.
Az egész világ hülye, nem érti, hogy amit a magyarok akarnak, az mind jó a világnak. De nekik ez nem kell, pedig akkor hol járna már a világ!

Hanem inkább mindig azon vannak, hogy nekünk sose legyen sikerünk, mert agyilag 1000-szer tehetégsegesbb nép vagyunk a világon mindenkinél. És ezt nem tudják elviselni. Ezért 1100 éve világösszesküsznek ellenünk.

Na barátom, amiről te írsz, az már nem politikai probléma, hanem elmeszakértői. Tessék ezzel szakorvoshoz menni, ne az indexre.

FOLYTASSUK!

f.nero 2015.09.08. 11:13:28

@high up!:
Mázlid van, mert részt vettem egy Gorenjés túrán.
A nagymamát azért kellett vinni, mert a kivihető valutamennyiség korlátozva volt, plusz személyekkel lehetett emelni az összeget.
Miért kellett kimenni? Mert itthon nem voltak kaphatóak a nyugati áruk, ill. ha mégis, akkor 2-3-szoros áron. Az osztrákok szénné keresték magukat ezen a rohamon. Nem emlékszem, hogy szemetet eldobáltunk volna.
De hogy jön ez egyáltalán ide?

A magyarok lemaradásáról: azok, akik veled ellentétben tényleg éltek külföldön, tudják, hogy az osztrákok, németek semmivel sem különb emberek, mint mi. Csak több a pénzük.

NE FOLYTASSUK, veled nincs értelme, egy ócska troll vagy.

GQ 2015.09.08. 11:13:33

@Eszter8826: nem, soha nem voltál nő. egy nő finom, >>nőies<<, a Te szád viszont olyan ostobaságok hagyják el olyan stílusban, amit egy nő nem enged meg magának, főleg nem nagy nyilvánosság előtt.

Muad\\\'Dib 2015.09.08. 11:13:40

@high up!:
Tehát akkor teljesen feleslegesek a szabályok, ugye? Amúgy sajnos jelenleg világszerte több tízmillió embernek kell háborús körülmények között tengődnie. Mi legyen velük? Mindenki jöjjön ide? Vagy az a hivatalos álláspont, hogy erősen reménykedünk, hátha sok millió embertársunk még ahhoz is nincstelen, hogy el tudjon indulni? Mert jelenleg ez a hivatalos álláspont.
Sőt, elárulom neked a hivatalos álláspont az, hogy a gazdasági bevándorlók nem fogják megkapni a menekült státuszt. Csak azok, akik háborús zónából érkeznek.

GQ 2015.09.08. 11:15:17

@Muad\\\'Dib: először is, a hasonlóságot kérdezted, amire rávilágítottam neked. hasonlóság szempontjából mindegy, mi a Country of Origin, lol, a lényeg a cselekmény. csak segítettem értelmezni, mit akart mondani a post-oló.

a másikat pedig nem tőled kérdeztem; tőletek.

N. Barbie 2015.09.08. 11:16:27

@GQ: "reménytelen vagy... de tényleg."
Micsoda brillians logika, lehengerlo ervek egesz hada...ja, nem, csak agyatlan fikazasa a masiknak.
Tessek, ird meg melyik resz nem ugy van vagy nem igaz abbol amit irtam.

bontottcsirke 2015.09.08. 11:16:29

Az előzőektől megkaptad, de mivel maga az írásod megszületett a blogon, nem hiszem, hogy felfogod a pont agyaddal a nem létező párhuzamot.

dingó29 2015.09.08. 11:16:50

@high up!: "boldogok, hogy eljöttek Magyarországról"
Nos mi is nagyon boldogok vagyunk emiatt. De még boldogabbak lennénk ha
1. Az utolsó is elhúzott volna innen
2. Több nem is jönne
3. Ha téged se enne vissza többet a fene.

Muad\\\'Dib 2015.09.08. 11:21:36

@GQ:
Tehát szerinted mindegy, hogy valami legálisan történik, vagy illegálisan, a lényeg a cselekmény? Érdekes nézet, személy szerint nem értek egyet vele maradéktalanul, de nem kell, hogy mindenben egyetértsünk.

"...a másikat pedig nem tőled kérdeztem; tőletek."
Nem tudom kik azok a "tőletek", akik állítólag valami csoportot alkotnak velem.
De, hogy válaszoljak én is. Az EU egy borzalmasan elhibázott bürokráciával működő intézmény, amelynek a reakcióideje nulla, nem veszi figyelembe a tagországok eltéréseit, és emiatt szinte minden világeseményre lassan, és gyakran hibásan reagál. Ennek ellenére jelenleg Európában nincs semmiféle alternatívája, és valószínűleg nem is lesz, tehát a meglévő struktúrán kéne javítani. Ennek első feltétele, hogy Németország rájöjjön, attól, hogy folyton kikényszeríti az akaratát - mert az ereje megvan hozzá - még nem lesz gördülékenyebben működő a szervezet.

GQ 2015.09.08. 11:30:03

@N. Barbie: tessék

"Tipikus ostoba ballib szerzo: egy alapjaiban teves gondolatmenetet fogalmaz meg, majd csuri-csavarja tovabb oldalakon at.
Probalom egyszeruen es roviden, hogy a ballibsi agyhalottak felfogjak:
Magyarorszag EU tag. Sziria, Banglades, Afganisztan nem."

elmondtam a másik kollégádnak, hogy a cselekményt hasonlítja össze, nem annak a körülményeit. magát a tettet, hogy kibattyognak hazánk fiai külföldre a jó élet reményében. semmi mást. mindegy, hogy eu-n belül, kívül, akárhonnan akárhova. a cselekmény maga ua.

"Az EU egyik ertelme, hogy a tagok allampolgarai szabadon mehetnek at egymas hatarain, vallalhatnak munkat stb. A tagokei, ezt sikerul felfogni? Ez egy elony a tagoknak, amit pl. megfizetnek az elmaradt vam-mal stb."

a szabad határátlépés a schengeni övezetre vonatkozik, csak szólok, nem az csak és az egész EU-ra. innentől kezdve nem nagyon van miről vitatkozni, hisz azt sem tudod, mit beszélsz ;)

"Innentol fogva ezen iromany ertelme nulla, ostoba hatasvadasz okadas, ugyanis semmi ertelme kopkodni meg osszehasonlitani egy adott rendszer tagjat egy azon kivulivel.
Gyulolkodik a szerzo a magyar kulfoldi munkavallalokkal, mert elnek a jogaikkal. Hat ez nagyon kemeny."

A menekültek is élnek a jogaikkal. Te miért gyűlölködsz velük szemben?

"Mellesleg probaltam volna en 6 eve ugy koltozni Londonba, hogy elotte eldobalom az irataim, meg aznap ki lettem volna toloncolva.
Az EU tagsagunk elotti idorol mar nem is beszelve, akkor mindenkit ellenoriztek a hatarokon, papirok nelkul nem engedtek be senkit sehova."

Nem lettél volna kitoloncolva, nem engedtek volna be sem, ahogy ma sem papírok nélkül az Egyesült Királyság területére ;)

"Na, sikerult felfogni agyhalott ballibsik?"

úgy gondolom, agyhalottazni, ballibsizni abszolút nem volt szükséges, a stílus maga az ember, vagy mi a szösz...

"Ennel mar csak az az undoritobb, amikor a ballib ostobak az 56-os magyarokkal hasonlitjak ossze a jelenlegi saskahadat."

ezt megindokoltad keményen Te is, ahogy tőlem kérted. ellenben sáskázol megint valakiket, akik aztán az ég világon semmi rosszat nem tettek, csak menni akarnak nyugatra a jobb, biztonságosabb élet reményében. meg a családjuk után. még ők is felfogják, hiába sáskák, hogy magyarország nem az a hely, ahol békében, nyugodtan élhetnének normális körülmények között pont a magadfajta miatt.

így jó lesz? :)

GQ 2015.09.08. 11:35:34

@Muad\\\'Dib: nem érted, amit mondok. azt kérdezted, miben hasonlít a kettő. elmondtam. ennyi, nem több. a maradékot már Te teszed hozzá, mert mögöttes tartalmat keresel valami mögött, ami mögé én semmit nem tettem. csupán segítek értelmezni, mit hasonlít mivel a post szerzője.

az eu-val kapcsolatos meglátásaiddal nagyjából egyetértek. viszont németország nem abban látja az eu átalakulását, hogy érdekérvényesít. hidd el nekem, a német vezetés nem ennyire ostoba. csupán él a gazdasági fölényével. mindenki ezt tenné, ezzel próbálkoznak az angolok, a franciák is.

Agysebész migráns 2015.09.08. 11:37:33

@GQ:

A cikked, amit belinkeltél, az a bizonyíték rá, hogy be vannak drogozva.

Olyan betegségeik vannak, amikkel segítség nélkül egy ember az ágyból se tudna kikelni, és 10 métert se tudna megtenni.

Ezek meg fekélyes lábakkal, elfertőződött sebekkel, magas lázzal, vért fosva, vért köpve, mint egy Terminátor mennek ERŐLTETETT menetben Németország felé.

Agysebész migráns 2015.09.08. 11:42:08

@GQ:

"A menekültek is élnek a jogaikkal."

Ezek nyilván itt mind a jogaik:

- engedély nélkül léptek be az országba, január 1-től mostanáig több, mint 160 ezren

- útiokmányok nélkül léptek be az országba

- az államhatárt megsértve léptek be az országba

- nekimentek a magyar rendőröknek

- megrongálták az államhatárt jelző drótakadályt

- illegálisan hatoltak át az államhatárt jelző drótakadályon

- le kellett miattuk állítani a határmenti vasúti közlekedést, mert rátámadtak az utasokra és a személyzetre

- a vaskerítésen át törtek ki egy táborból, ahonann egyébként szabadon kijárhattak

- botokkal és kövekkel felfegyverkezve támadtak a civil lakosságra

- botokkal és kövekkel felfegyverkezve támadtak rendőrökre

- garázdaságot követtek el a táborok területén belül és azon kívül

- életvitelszerűen tartózkodnak közterületeken

- nem tesznek eleget a regisztrálásukat előíró uniós jogszabályoknak

- megtagadták a személyes azonosításukra szolgáló adataik felvételét

- betörtek a határmenti ingatlanokra

- a számukra kijelölt táborok helyett a közterületeken élnek életvitelszerűen

- kezelhetetlen járványügyi helyzetet okoznak azzal, hogy a határmenti falvakban a közterületeken ürítenek

- kezelhetetlen járványügyi helyzetet okoznak azzal, hogy a határvárosokban a közterületeken ürítenek

- meglopták a határ menti ingatlanok tulajdonosait

- kirabolták a határ menti ingatlanok tulajdonosait (rablás, mivek a tulajdonos jelenlétében szedték össze az értékeket)

- felhasogatták a határ menti gazdálkodók fóliasátrait

- letiporták a határ menti gazdálkodók tavaszi-nyári szántóföldi veteményét

- leszüretelték a határmenti gazdálkodók gyümölcsöseit

- tönkretették a határ menti gazdálkodók öntözőrendszereit

- rendszeres illegális tűzgyújtásokkal égették fel a határ menti gazdálkodók földjeit

- betörtek a határ menti gazdálkodók külterületi ingatlanjaira

- gátolják a pályaudvarok rendeltetésszerű használatát

- korlátozzák az utasok szabad mozgáshoz való jogát

- molesztálják a pályaudvarok és más közterületek környékén a fiatal nőket

- lehetetlenné teszik a közúti közlekedést

- megrendeléseikkel erősítik a nemzetközi szervezett bűnözést

- súlyos testi sértéseket követtek el egymás kárára - bármikor a békés lakoság ellen fordulhatnak

- gyilkosságokat követtek el egymás kárára - bármikor magyar áldozatok is lehetnek

- vasúti sínre lökték a saját feleségüket és kisgyereküket

- benzinkutat szállnak meg kétszázas csürhében, terrorizálva a békés embereket

- utakat, körforgalmakat zárnak le

És ez még nem minden. Soroljam tovább is, vagy elég lesz ennyi?

GQ 2015.09.08. 11:47:53

@Agysebész migráns: egyik vádpontodhoz sem csatoltál semmilyen bizonyítékot. ugye te is tudod, hogy ez így csak vádaskodás? és ha még valami igaz is belőle, nagy része olyan ostobaság, hogy az már fájni is fáj. de hát a drogosozással már bemutatkoztál, úgyhogy hiába töröd magad tovább, velem nem érdemes vesződnöd. egy beszűkült látókörű, rasszista, szélsőséges elem vagy.

N. Barbie 2015.09.08. 11:53:04

@GQ:
"elmondtam a másik kollégádnak, hogy a cselekményt hasonlítja össze, nem annak a körülményeit. magát a tettet, hogy kibattyognak hazánk fiai külföldre a jó élet reményében. semmi mást. mindegy, hogy eu-n belül, kívül, akárhonnan akárhova. a cselekmény maga ua.
"
Nem fogod fel ugy latom. Maga a tett a masik orszagba munkavallalas. Az egyiknek van ra joga, a masiknak nincs. Ennyire egyszeru, aztan lovagolhatsz rajta amennyit akarsz, ettol ez meg teny marad.
Ez olyan, mintha en pl. kopkodnem a diplomatakat, mert nekik van diplomaciai mentessege, nekem meg nincs. Vagy gyalaznam a rendort, mert neki lehet fegyvere, nekem meg nem. De nem teszem, mert felfogom, hogy nekik van ezekre joguk, nekem meg nincs.
A menekult (illetve helyesen gazdasagi bevandorlo) milyen jogaval el? Tudnad idezni a torvenyi helyet? Ha az megvan, akkor azt a torvenyt is ird ide, ami kimondja, hogy egy orszag koteles befogadni/atengedni a teruleten mindenfele jottment saskahadat. Meg lehet ra kerni egy orszagot, hogy engedd mar be, annak meg szive joga azt mondani, hogy nem.

A szokasos gyulolkodos mesedet meg tartsd meg a haverjaidnak, akik veled egyutt meg mindig nem utoittek fel az ertelmezo szotart ennel a szonal. Nem gyulolom, nem akarom az orszagomban latni. Megvan a ketto kozotti kulonbseg?

"Nem lettél volna kitoloncolva, nem engedtek volna be sem, ahogy ma sem papírok nélkül az Egyesült Királyság területére ;)
"
Nem lettem volna kitoloncolva, de be sem engedtek volna. Ez mit jelent? Akkor azota a repteren lennek, vagy mi? Masreszt akkor biztos kaprazott a szemem, amikor olyan autokat lattam az itteni ujsagokban, amin az volt egy tablan, hogy ha illegalisan tartozkodsz az orszagban akkor ki leszel toloncolva.

"úgy gondolom, agyhalottazni, ballibsizni abszolút nem volt szükséges, a stílus maga az ember, vagy mi a szösz...
"
Jaj, de aranyos ez az alszent nagykepuskodes, tudod, a bagoly meg a vereb esete :) Ki is inditott mindenfele magyarazat helyett azzal, hogy "reménytelen vagy... de tényleg."

"ezt megindokoltad keményen Te is, ahogy tőlem kérted. ellenben sáskázol megint valakiket, akik aztán az ég világon semmi rosszat nem tettek, csak menni akarnak nyugatra a jobb, biztonságosabb élet reményében. meg a családjuk után. még ők is felfogják, hiába sáskák, hogy magyarország nem az a hely, ahol békében, nyugodtan élhetnének normális körülmények között pont a magadfajta miatt."
Bocs, tul sokat vartam el, azt hittem vilagos, hogy alszent, undorito dolog osszehasonlitani a forradalom utan a megtorlo kivegzes elol menekulo embereket, akik a befogado orszagokban tudtak viselkedni, beilleszkedni, a torvenyeket betartani olyanokkal, akik mar a vandorlasuk alatt koveteloznek, lazadnak, rendort tamadnak meg, tonkreteszik a segitesukre epult tabort, a szallitasukra kuldott buszt, mint az allatok ugy viselkednek, kuplerajt hagynak maguk utan mindenhol amerre jarnak es meg sorolhatnam.
Igy mar ertheto?

egykommentelő 2015.09.08. 12:02:58

Tisztelt Cíkkíró, Blogíró!

Egyetértek sok tekintetben a magyar kivándorlókról alkotott véleményével, mert ilyen az emberi természet. DE! Pont ezért felteszem a kérdést: Hány migránst kellene Ön szavaival élve vasalt bakanccsal szájba rúgni összhangban a blogban megfogalmazott kritikákkal? Ha erre a kérdésre higgadtan választ tud adni, akkor rájön, hogy a felindultságból és tehetetlenségből elkövetett győlölködő megnyilvánulás nem véletlen. És akkor finoman fogalmaztam.

Cpeti123456 2015.09.08. 12:03:36

@GQ:
Talán épp Ausztriában dolgoztam és néztem a TV-n.
De ott mi is volt pontosan?
Gyurcsány nyomott egy beszédet amit valamelyik fajtársa kitett az éterbe.
A tömeg feldühödve szétcsapta a belváros egy részét, majd leült piknikezni a TV székház elé, a TV-ből kihozott székeken. Ja és abból rakott tüzet meg a környékbeli egy-két autóból.
Majd összekaptak a szervvel és ezek után jött a gumilövedék október 23.-án. Igaz ott is nehéz lett volna leülni tárgyalni a rendőrökkel egy többezres feldühödött tömegnek...
Valószínűleg nem pontos a leírásom...

Úgy gondolod, hogy ha a feketék lenullázzák - mert ugye nekik jogaik vannak - a belvárost, vagy Röszkén ne adj isten tragédiába fordul egy intézkedő rendőr sérelmére egy intézkedés, akkor a feketéket nem csapják szét a rendőrök akár gumilövedékkel? Dehogynem. Sőt lesz vízágyú és tank is...
Bocsi tank nem, de TEK gumikerekű barikádautó biztosan...

dingó29 2015.09.08. 12:05:09

@GQ: Ne játszd már a hülyét Ezek mindegyikét akár az indexen is megtalálod. Keresgélj magad

Agysebész migráns 2015.09.08. 12:07:13

@Muad\\\'Dib:

Megnéztem a Függetlenség napját a múlt héten.
Abban magyarázza a hacker gyerek az elnöknek:

1. felhasználják a kommunikációjukban a saját technikánkat ellenünk
2. hogy elfoglalják a stratégiai célpontokat
3. majd összehangolt támadást indítsanak ellenünk

Ébresztő! Európával most pontosan ez történik.

pervie but hot (törölt) 2015.09.08. 12:20:10

@high up!: "egyetlen egy dologról szól: a hőbörgő suttyó magyarjáról, aki a világ közepének képzeli magát, akinek minden alanyi jogon jár. Más meg kapja be!"

Tudod, Ausztráliától Kínán át Kanadáig az emberek elvárják, hogy az államuk védje a határokat. Ez nem beképzeltség, nem világ közepének hiszik magukat, hanem ez egy totál jogos igény. Alanyi jogon egyedül illegális migránsok meg cigányok követelnek itt bármit. Magyar nem.

pervie but hot (törölt) 2015.09.08. 12:27:09

@high up!: "hőbörgő suttyó magyarjáról, aki a világ közepének képzeli magát, akinek minden alanyi jogon jár"

Ha az EU-s szabad mozgás, munkavállalás jogáról beszélsz, az nem alanyi jog, hanem egy szerződésből fakadó jog, ahogy a német cég felvásárolhatja a magyart, ahogy hozhat vámmentesen árut eladni, úgy a magyar, lengyel, német, olasz, portugál is mehet egymás országaiba dolgozni. Ezért senki se veri az asztalt, hisz ez az uniós szerződésből folyó jog. Minek verné erre magát egy magyar vagy egy portugál? A jog hőbörgés nélkül is megilleti, de az illegálist hőbörgés ellenére se illeti meg.
Itt csak az illegális muszlimnégerek hőbörögnek, hogy nekik minden jár.
EU-s polgár él a jogával, ha összemossák az illegális muszlimnégerrel, akkor kikéri magának. A svéd is, a magyar is meg a francia is. Ez nem hőbörgés.

GQ 2015.09.08. 12:29:25

@N. Barbie:

tessék: www.unhcr-centraleurope.org/hu/mivel-foglalkozunk/jogvedelem-biztositasa/az-europai-unio-menekultugyi-politikaja.html

olvass és értelmezz.

"elmondtam a másik kollégádnak, hogy a cselekményt hasonlítja össze, nem annak a körülményeit. magát a tettet, hogy kibattyognak hazánk fiai külföldre a jó élet reményében. semmi mást. mindegy, hogy eu-n belül, kívül, akárhonnan akárhova. a cselekmény maga ua.
"
Nem fogod fel ugy latom. Maga a tett a masik orszagba munkavallalas. Az egyiknek van ra joga, a masiknak nincs. Ennyire egyszeru, aztan lovagolhatsz rajta amennyit akarsz, ettol ez meg teny marad.
Ez olyan, mintha en pl. kopkodnem a diplomatakat, mert nekik van diplomaciai mentessege, nekem meg nincs. Vagy gyalaznam a rendort, mert neki lehet fegyvere, nekem meg nem. De nem teszem, mert felfogom, hogy nekik van ezekre joguk, nekem meg nincs.
A menekult (illetve helyesen gazdasagi bevandorlo) milyen jogaval el? Tudnad idezni a torvenyi helyet? Ha az megvan, akkor azt a torvenyt is ird ide, ami kimondja, hogy egy orszag koteles befogadni/atengedni a teruleten mindenfele jottment saskahadat. Meg lehet ra kerni egy orszagot, hogy engedd mar be, annak meg szive joga azt mondani, hogy nem.

elmondom neked is, hátha most sikerült megértened. a cikkíró párhuzamot húzott két cselekmény között. nem vitatta a jogosságát, nem vitatta vagy tárgyalta a körülményeket. ezeket ti keveritek bele. a cselekmény hasonló. pont. hiába jössz a joggal, senki nem beszélt arról. magáról a tettről van szó: felkerekedik és elhagyja a hazáját a jobb élet reményében. most sikerült felfogni mi a különbség aközött, amit te állítasz, és aközött, amit én?

A szokasos gyulolkodos mesedet meg tartsd meg a haverjaidnak, akik veled egyutt meg mindig nem utoittek fel az ertelmezo szotart ennel a szonal. Nem gyulolom, nem akarom az orszagomban latni. Megvan a ketto kozotti kulonbseg?

nyilván a barátaid, azért beszélsz róluk ily kedvesen :)

"Nem lettél volna kitoloncolva, nem engedtek volna be sem, ahogy ma sem papírok nélkül az Egyesült Királyság területére ;)
"
Nem lettem volna kitoloncolva, de be sem engedtek volna. Ez mit jelent? Akkor azota a repteren lennek, vagy mi? Masreszt akkor biztos kaprazott a szemem, amikor olyan autokat lattam az itteni ujsagokban, amin az volt egy tablan, hogy ha illegalisan tartozkodsz az orszagban akkor ki leszel toloncolva.

a reptér még nem az ország - nemzetközi tranzit zóna ;) elméletileg addig maradhatsz, amíg élsz :) az országban tartózkodást akkor kezded meg angliában, ha áthaladsz a határon, az ellenőrző pontok valamelyikén (vagy a zöldhatáron, amiből a reptéren kevés van ;) )

"úgy gondolom, agyhalottazni, ballibsizni abszolút nem volt szükséges, a stílus maga az ember, vagy mi a szösz...
"
Jaj, de aranyos ez az alszent nagykepuskodes, tudod, a bagoly meg a vereb esete :) Ki is inditott mindenfele magyarazat helyett azzal, hogy "reménytelen vagy... de tényleg."

hát ha egyszer az vagy?! :D ettől függetlenül nem náciztalak, nem jobberezlek, fideSSezlek. csak mondom, hogy reménytelen ebben a témában dűlőre jutni veled.

"ezt megindokoltad keményen Te is, ahogy tőlem kérted. ellenben sáskázol megint valakiket, akik aztán az ég világon semmi rosszat nem tettek, csak menni akarnak nyugatra a jobb, biztonságosabb élet reményében. meg a családjuk után. még ők is felfogják, hiába sáskák, hogy magyarország nem az a hely, ahol békében, nyugodtan élhetnének normális körülmények között pont a magadfajta miatt."
Bocs, tul sokat vartam el, azt hittem vilagos, hogy alszent, undorito dolog osszehasonlitani a forradalom utan a megtorlo kivegzes elol menekulo embereket, akik a befogado orszagokban tudtak viselkedni, beilleszkedni, a torvenyeket betartani olyanokkal, akik mar a vandorlasuk alatt koveteloznek, lazadnak, rendort tamadnak meg, tonkreteszik a segitesukre epult tabort, a szallitasukra kuldott buszt, mint az allatok ugy viselkednek, kuplerajt hagynak maguk utan mindenhol amerre jarnak es meg sorolhatnam.
Igy mar ertheto?

mint több tanulmány is kimutatja, általában nem az első generációs bevándorlókkal van a baj a befogadó országokban. ettől függetlenül a nemzeti identitását, vallását miért kéne feladni? Te feladod, ha másik országba mész? pont ezért nincs egy kötelezően beszélt nyelve az eunak. mert egyik tagállam polgárai sem akarják feladni történelmüket. nem tudom, tőlük miért várod el.

GERI87 2015.09.08. 12:30:12

"Csak a fröcsögésben nem látszik, hogy az Angliában és Németországban (stb.) levő magyarok egy (nagy?) részére pontosan ugyanígy rá lehet mondani a fentieket."

Csakhogy...
-csakhogy a magyarok LEGÁLISAN mentek ki.
-egy magyar EU állampolgár ezért legálisan mozoghat EU területen és vállalhat munkát.
-csakhogy a magyarok nem mondták hogy menekültek, az életükért futnak, stb. azt mondták ami a valós helyzet: pénzt akarnak, nyugati fizetést!
-sokuk előre lefixált állásra ment ki.
-papírjaik vannak, lenyomozható szakmai múlttal, bizonyítható kompetenciákkal!
-nem azért mentek hogy segélyt kapjanak.
-könnyebben integrálható, be fog illeszkedni.

Teljesen más a kettő!

Egy Németországban feketén mosogató, nyelvet nem beszélő magyar:
-visszamehet oda ahonnan jött, ha elkapják, nem fog segélyt kapni és ellátást.
-dolgozik, nem úgy mint egy menekült akinél évekig fog tartani és rengeteg pénzbe kerül mire egyáltalán munkába állhat, már ha akar egyáltalán.
-Tudni lehet hogy kicsoda, mert vannak papírjai.

Eszter8826 2015.09.08. 12:35:56

@GQ: Nyugalom, a férjem és a körülöttem lévők nőként kezelnek. Azért mert egy magad fajta 0 az ellenkezőjét állítja, még nem lesz úgy.
UI: Diplomás, jól kereső, 3 nyelven beszélő nő vagyok. Rengeteg értelmiség osztja ezt a véleményt! Az un. "menekültek" ellen nagyon is radikálisan kell fellépni, akár éles fegyverrel is. Én (és még sokan mások is) Arra a kormányra fogok szavazni aki kirakja ezeket az országból.

Exploiter 2015.09.08. 12:44:31

@high up!:

Esetleg megcáfolhatnád, hogy a nyugati sajtó
- hazudik (100 mérföldes gyaloglás, nem kapnak enni, inni)
- beállított képekkel manipulál (sínbohóc és családja)
- vállalhatatlan stílusban, a fenti hazugságok alapján vádol embertelenséggel, fasizmussal magyar rendfenntartókat (egy tisztességes fasiszta diktatúrában a rendőr nem fogócskázik az autópályán tömegekkel)

Ha meg tudod cáfolni, jöhetsz a hülyeségeddel. Ha nem, akkor mi a gondod azzal, hogy mocskos propagandának hívom a mocskos propagandát?

attila12345 2015.09.08. 13:14:02

Európa ne iszlamizálódjon el. Ezt lehet szeretni vagy nem szeretni ez Európa elemi érdeke. Én sajnálom őket de csak Németországba lehet menekülni ........ Szíriából , jemenböl stb. Na ne vicceljünk már

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.09.08. 13:41:05

EU állampolgár .. munkavállalás joga .... mond valamit?
Ja...nem mond hiszen ha mondana nem irnal ilyen hüje posztokat

Sobo 2015.09.08. 13:48:00

Ha szerinted egy magyar = szírrel akkor vagy lődd te fejbe magad vagy kérj meg rá mást, mert gyáva vagy.

Anyádat hány millióért hagynád a vágóhídon? Jó szamámít csinálnának belőle a szîreknek.

És iyenek írnak az index-en!!??

darkmirjam_light 2015.09.08. 14:09:30

Érdekes és kicsit elgondolkodtató volt a két ország (Német - Magyar) közötti különbség kommunikációs szempontból. Otthon kötelező jelleggel vezető hír kellett, hogy legyen valami negatív a migránsokról. Németországban ez mintha tilos lett volna, rózsaszín köd, csupa orvos, művész és ártatlan kisgyerek tódul hozzájuk. Német kollégáim is egyetértenek, hogy ez az álláspont hamis. Veszélyesen naív. Egyetlen érv mellette, hogy féken akarják tartani az indulatokat, mert senki sem akar megvadult náci szabadcsapatokat, akik aztán egymást is ütik ha sötétben futnak össze. Mindenesetre a mosolygó rendőr képe pont annyira hazug, mint a sinek között fekvő anya kontextusból kiragadott pillanatképe. Volt egy országuk ahol jelenleg pszichopaták dúlnak ők pedig (javarészük erős férfi) addig rohantak, amig nem találtak egy biztonságos helyet medencével, kábel TV-vel, all inclusive. Soha nem akarnak majd elmenni, belőlük nem épól hadsereg, az újűépítésnél sem lesznek ott. Itt házalnak majd nyomorukkal és beteg vallásukkal. A hivatalos kommunikáció csak felszín, állam által kézivezérelt hírekkel. A németek nagy része fél, joggal, mert ezek az emberek még évekig nem tesznek majd hozzás semmit a jóléthez, amiből jelenleg részesülnek.

Attila64 · www.sagaontour.ca 2015.09.08. 14:26:58

Senki sem mondta, hogy a külföldön dolgozó magyar nem gazdasági menekült. Dehogynem, az!

De az EU-ban ez nem tilos, sőt, kívánatos. Közös a piac, szabad a tőkeáramlás, szabad a munkaerő áramlása. Ez van, pont erről szól az EU.
A szomáliai gazdasági bevándorló pedig nem kívánatos az EU-ban. Ez van. Rossz helyre született. Szorri. Ja, de: ha sajnáltató videjó jelenik meg róla libsi médiában,akkor sajnálni fogják a gyengébb idegzetűek. Kérdés: kinek az érdeke ez és mi a célja?

GQ 2015.09.08. 14:48:55

@Eszter8826: nem tartanám magam értelmiséginek, ha ilyet leírnék, és főleg nem reklámoznám, hogy diplomás, 3 nyelvet beszélő emberke vagyok, mert úgy érezném, szégyent hozok a többi - valódi - értelmiségire. mindenesetre gratulálok a teljesítményhez. a tanulmányihoz is, meg az emberségességihez is.

Tovább fényezi értelmiségi mivoltod, hogy egy egy kormányválasztáson az alapján szavazol csak, hogy a menekülteket ki rakja ki az országból. igazán gratulálok.

én a helyedben roham léptekben adnám vissza a diplomám, vagy 100 emelet mélyre süllyednék, hogy így beszélek tanult ember létemre.

dingó29 2015.09.08. 15:16:18

@GQ: Hülyeséget írsz de ezen már az ember meg sem lepődik. Semmi köze az ember végzettségének ahhoz, hogy hogyan viszonyul ehhez a kérdéshez. Ennél fogva nem hoz szégyent a többi értelmiségire. Az hogy ki a valódi értelmiségi szerencsére nem a te szempontrendszered dönti el

GQ 2015.09.08. 15:43:49

@dingó29: egy értelmiségi ember nem beszél így, ilyen ótvarul, ahogy ő megnyilvánult. továbbá nem akarna agyonlőni senkit csak mert más, mint ő.

egy értelmiségi ember végiggondolja, hogy mit is mond, mielőtt azt megteszi.

de valóban, a végzettséggel nem társul intelligencia és szolidaritás, emberségesség sem. ettől függetlenül én nem nevezném értelmiséginek azt, aki így nyilvánul meg. maximum diplomásnak. de afelől is vannak kétségeim.

aegithalos 2015.09.08. 15:45:51

@Eszter8826: "Magyarországon sem grasszálhatsz személyi nélkül sehol....14 évesen meg kell csináltatnod." Ennek olvass csak utana szepen...

divany.hu/kolyok/2015/05/05/az_on_gyerekenek_van_szemelyije_pedig_kellene/

A tobbire nem reagalnek, nem vagyunk egy sulycsoport. Idevago soundtrack: Clawfinger - Biggest & the Best

Irbisz 2015.09.08. 15:46:22

„ Személyes tapasztalatom, hogy a közvetlen környezetemből kint dolgozó emberek közül NULLA személy tudott németül vagy angolul, amikor kiment.“
Rossz körökben mozogsz, en meg csak olyat ismerek, akik beszeltek a valasztott orszag nyelven. Nem is mosogatni, pakolni, soförködni mentünk ki, többet is keresünk mint a nemet atlagfizetes, ki csak eppen hogy, ki a többszöröset.

„1. Ma Magyarországon képtelenség belátható időn belül szakembert találni egy munkára. A bérek mennek feljebb, és a jó szakemberek igen jól keresnek, mivel elcsalják az adót, nem jelentik be az alkalmazottakat stb. Tényleg megéri kint dolgozni, ha itthon két kézzel kapnának a szakemberek után, és meg is fizetnék őket a magyarok?“
Eleve nem csak fizikai munkasok mennek külföldre, esetükben totalisan ertelmezhetetlen a kerdesed, csak egy (igaz jelentös) szeletet vizsgalsz.

„2. Miért van az, hogy nem látom a nyugati sikertörténeteket? Hol vannak a baromira sikeres magyar vállalkozók, akik kimentek Londonba, beindították a vállalkozásukat, és azóta király módjára élnek? Sehol. Elmennek kulimunkát végezni, vagy beállnak valami céghez cselédnek, ahol megmondják, mennyit kell dolgozni és mennyiért.“
Megint csak azt a reteget nezed, akiket ismersz :). A multiknal dolgozo, oda megfelelö emberkek bizony eleg jol, joparan nagyon jol elnek- mindenesetre jobban mint otthon.
Es ami sokaknak fontos, nekünk is az volt, a gyerekek nem a lepusztult, söt direkt lezüllesztett magyar rendszerben fog tanulni, diplomat szerezni.

Irbisz 2015.09.08. 15:50:20

„ A helyi bérek harmadáért, negyedéért. Élő példa, hogy a Németországban vagy Franciaországban dolgozó ismerősöm nem tud egyik nyelven sem. Azt sem tudja, hogy Németországban van minimálbér, arról nem is beszélve, hogy ezután nyilván annak összegével sincs tisztában. Ráadásul saját bevallása szerint ott sokkal nehezebb csalni, mert a németek tisztességesebbek, tehát kb. 400 000 forintot keres egy hónapban. Hadd ne kelljen már elhinnem, hogy egy JÓ szakember itthon nem tud megkeresni 400 000 forintot egy hónap alatt (hagyjuk azt a fikciót, hogy azért nem tud, mert tisztességesen adózik bla-bla). Ha meg nem jó szakember, akkor mi különbözteti meg őt a betanítható szíriai munkakeresőtől?“
Most komolyan, te miröl beszelsz? Nalunk az panaszkodik hogy milyen hatranyos szerzödest kapott (csak azert mert magyar), aki evi 48-50 000 euros fizetest kapott (pedig ez is több mint a nemet atlagfizetes). Azert mert te csak a nevetseges 1200-1400 euros fizeteseket latod, sokak nem ezert jöttek ki

„3. Mivel a magyarok jó része pontosan ezért megy ki külföldre, egy ilyen mondatért vasalt bakanccsal kéne szájba rúgni a németországi magyar gazdasági menekülteket, hogy emlékezzenek rá, ők is gazdasági menekültek, csak persze saját magát senki nem szereti annak látni. Higgyük el, hogy a szírek sem ezzel indokolják, hogy miért jönnek.“

Hülyeseg, igy egy szoban. Az EU jelenlegi migracios politikaja objektiven nezve irracionalis, ideologiavezerelt baromsag. Azt kellene tenni mint az USA, Kanada, az ausztralok, mindharom hely eleg demokratikus, jopar dolgot meg Europa is eltanulhatna tölük, megsem engednek be barkit, meg turistanak sem.
At kellene ezt a modellt venni tölük, szürni a menekülteket, kire van szükseg, ki lehet tudasa, hozzaallasa alapjan hasznos, ertekteremtö tagja a tarsadalomnak, annak kvazi teljes egyenjogusag jar, tart karokkal fogadjuk es nincs diszkriminacio. Nem am valogatas nelkül beengedni mindenkit, akik egy resze aztan elkezdik itt is a sajat primitiv eletstilusat böseges segelyekböl folytatni, sariaörseget szerveznek, küldik es nevelik az ifju fanatikusokat, akik aztan utaznak vissza az ISI-hez harcolni. Ez a hozzallas nem humanus, önzetlen vagy nemes, hanem önveszelyes idealista baromsag.
Es mindegy hogy valaki nemet magyarkent, nemet nemetkent, hazai magyarkent nezi a helyzetet.

„4. Ez az egy pont igaz. Nem mintha a tőlünk kimenőknek bármi közül lenne az európai vagy a keresztény kultúrához, mert lefogadom, hogy 95%-ukat igen könnyen zavarba lehetne hozni néhány műveltségi kérdéssel, amelyet a keresztény Európáról tennék fel nekik.“
Na ez legalabb igaz, viszont sajnos az otthonmaradottakra is :(

„Úgyhogy én azt mondom: aki itthon maradt, az ugathat. Nem szép dolog, de érthető. De aki maga is nulla nyelvtudással, cselédként, szir-szar szakemberként élvezi az EU-ban biztosított szabad mozgás és munkavállalás adta előnyöket, az nagyon gyorsan fogja be a pofáját, és örüljön annak, hogy véletlenül Magyarországon született, ezért ölébe hullott az a lehetőség, hogy nálunk gazdagabb államokban dolgozhasson.”
Forditva ülsz a lovon baratom, es sok dolgot abszolut nem ertessz. Az angolok, nemetek nem jotekonysagi egyletek, annak adnak itt penzt, aki vagy jobb, vagy olcsobb munkat vegez, mint az egyeb elerhetö human eröforras. Esetleg nem is talalnanak munkast adot allasra, igy aztan tart karokkal varjak a munkaeröt.

2015.09.08. 20:27:34

www.youtube.com/watch?v=JTAH86qg4l8

A poszt írójának két dolgot szeretnék kiemelni:

1.
A videóban a 4:39-nél nem éppen kék alapon sárga keresztes zászló van az ember kezében. Márpedig az ott Svédország és nem egy arab állam.

2.
5:15-nél Jihadskörkorts tábla. Hát nem szeretnék ilyet meglátni Magyarországon!

Egy normális kormány ezektől simán megvonná a svéd állampolgárságot, kitoloncolná őket és saját pénzén elhajózná őket valamelyik arab államba. El lehet rajta gondolkozni, hogy odamennek egy másik országba, vendégek abban az országban és gyakorlatilag telibe szarják az ottani kultúrát, életmódot, népet, törvényt és mindent!
süti beállítások módosítása