HTML

Cockpuncher

I don't think you have the balls.

Steven Seagal is CockPuncher

Levél a blognak

Utolsó kommentek

Címkék

12 (1) 133 (1) 168 óra (1) 18+ (1) 1919 (1) 2016 (1) 2112 (1) 444 (1) 56 os (1) 78 as troli (1) 888 (1) a (1) abev (1) abortusz (4) acélgerenda (1) adócsökkentés (1) adóelkerülés (1) adóparadicsom (1) adósmentő (1) ady paródia (1) aeroszpagosz (1) ajka (1) ál (1) alapú (1) alföldi róbert (2) államadósság (1) állampapír (2) amerika (1) angol (4) antiszemita (2) antiszemitizmus (1) apeh (1) aszódi attila (1) atkári (1) attila (1) atv (1) ausztrália (1) ávh (1) badiny (5) bálám (1) balaton (1) balázs (3) balázs géza (1) bástya (1) bástya elvtárs (1) battonya (1) bécs (1) belgium (1) benedek (1) beszéd (1) bethesda (1) bev (1) bevándorlás (3) biciklisfutár (1) bkv (1) bolgár (1) bolsevik (1) bornírt (6) bornírt könyvtárosok (1) bortermelők (1) börtön (1) bóvli (1) breivik (1) brendel (1) budapest (2) bullshit (1) bűncselekmény (1) bűntett (1) búra (1) c8ie (1) cancel (1) chablis (1) Charlie Hebdo (2) cigány (15) ckm (1) claudia (1) cockpuncher (1) coelho (1) csaba (1) cserbenhagyta (1) cserép (1) csillebérc (1) csomag (1) curriculum (1) d (1) daka józsef (1) dalai láma (1) demokrata (1) demszky (2) dénes (1) devecser (1) dicsőséges (1) dinosaur (1) drog (1) dühös (1) dzsihád (1) eb (1) egely (1) egely györgy (1) egy (1) egyéni számla (1) egyetem (1) egyházügyi (1) egymilliárdadik (1) elcigányosodás (1) élelmiszerkommandó (1) élet (1) elleni (1) ellenőrverés (1) előd (2) ember (1) emberiesség (1) emiratus (1) emlékmű (1) energetikus (1) eredményhirdetés (1) ericsson (1) ervin (1) eu (2) európa (1) év jegybankelnöke (1) fabian cancellara (1) facepalm (1) farkasházy (1) fasiszta (1) fegyverviselés (1) felesleges (1) felvásároljuk (1) femina.hu (1) ferdinand (1) ferenc (1) fhm (1) fidesz (16) fizetéscsökkentés (1) fkgp (1) födém (1) fodor (1) fónagy (1) főpolgármester jelölt (1) fordítás (1) fordító (1) forint (1) forintalapú (1) fővárosi (1) friderikusz sándor (1) fszek (1) ftc (1) garancsi (1) george bush (1) geszler dorottya (1) gimánzium (1) gimnázium (1) goebbels (1) göncz árpád (1) gondolatrendőrség (1) grétsy lászló (1) gulag (1) gyermekek (2) gyöngyöspata (6) györgy (1) gyurcsány (4) hálapénz (1) halmai (1) halmai gábor (1) harrach (1) harsány (1) hatály (1) hatosztályos (1) hecclap (1) hegedűs (1) helyesírás (1) helyett (1) higgs mező (1) hitler (3) hofer (1) hoffmann (1) hofi (1) holokauszt (1) horváth csaba (1) horváth éva (1) horváth éva pinája (1) hübrisz (1) hungária (1) hungarica (1) iii. kerület (1) ildikó (1) illeték (1) index (1) infografika (1) ingyenes bkv (1) irán (1) ismerős arcok (1) istván (1) iszlám (2) izmos tolmácsok (1) izrael (1) i józsef (1) i levente (1) jáksó (1) járulékok (1) jávor (1) jéghegy (1) jobbik (15) jom kippur (1) józsef (3) juhász (1) kálmán (1) kálmán olga (2) kalocsa (1) kaposvár (1) kaposvári (1) karácsony (1) karinthy (1) kárpátia (1) kategória (1) kdnp (4) kedvezmények (1) kén (1) kerékpársport (1) kertész imre (1) kétfarkú (1) kétfarkú kutya párt (2) kiadó (1) kimagyarázás (1) kína (1) king (1) király (1) kirekesztés (1) kiss (1) kivándorlás (1) kóka jános interjú (1) kolontár (1) kommentár nélkül (1) kommunizmus (1) könyvtár (1) korózs (1) korrektor (2) kossuth (3) Kouachi (1) kovács tamás iván (1) kövér (3) közmunka (1) közrádió (1) kriszta (1) KSH (1) külföldi munkavállalás (1) kuruc.info (5) kutya (2) kvóta (2) lars (1) lászló (2) latinus (3) légitársaság (1) legmagasabb minőség (1) leiterjakab (2) lelépett (1) lendvai (1) lenhardt (1) lenin gyerekkori koponyája (1) lenszirom (1) lenszy-rom (1) levegő munkacsoport (1) liberális (1) liberalizmus (1) Libération (1) liptai (1) lmp (4) lógjon (1) lóránt (1) lovas istván (1) macska (1) madách (1) magánnyugdíjpénztár (3) magazin (1) magócs (2) magócs dániel (2) magyar (7) magyarország (1) magyarországot (1) magyar nyelv (6) magyar testgyakorlók köre (1) magyar válogatott (1) magzat (1) magzati élet védelme (1) mal (1) mammon (1) marketing (1) marxloh (1) matolcsy (1) matrica (1) mátyás (1) mcdeath menu (1) mcdonalds (1) mecset (1) megújuló energia (1) mekdodó (1) mellei (1) mészáros lőrinc (1) meztelen (1) miép (1) migránsok (2) mogács (2) mogács dániel (2) mohamed (1) mónika (1) mszp (7) mta (1) mtk (2) mtk budapest (1) munkaadó (1) munkavállaló (1) muzulmán (1) nagykőrös (1) nap (1) napelem (1) napelemes tetőcserép (1) napenergia (1) nato (1) négy mancs (1) németország (2) nemzeti (1) nemzeti sport (1) nemzeti színház (1) népszabadság (1) népszava (3) népszavazás (2) nob (1) nobel díj (2) nol.hu (1) nomádétel (1) nomen est omen (1) novák (3) nsdap (1) nullponti energia (1) nyelv (1) nyelvében él a nemzet (1) nyelvészet (6) nyelvrokonság (7) nyilasok (1) nyolcosztályos (1) nyolc kincs mártás (1) nyomtatványkitöltő (1) nyugdíj (1) nyugdíjkassza (1) nyugdíjreform (1) obama (1) offshore lovag (1) ógörög (4) oktatási (1) oláh (1) olaj (1) olimpia (1) öncenzúra (1) orbán (13) Orbán (2) orbánozás (1) orbán kormány (1) orbán viktor (2) országértékelő (1) orvosverés (1) összefogás (1) oszkár (1) osztrák választás (1) ov (2) p2p (1) pál (1) palesztin (1) parlament (7) párt (1) példatár (1) peresz (1) pestisrácok (1) péter (1) pina (1) pinája (1) pintér (2) piratebay (1) pizza (1) plakát (1) playboy (1) pokol béla (1) pokrivtsák (1) polgarmesterleszek.hu (1) porcsalma (1) pornó (1) procimidon (1) professor (1) professzor emirátus (2) pukli istván (1) puskás akadémia (1) puzsér (1) rádió (1) rajzfilm (1) rio (1) rogán (3) rönsch (1) rooney (1) Rotschild (1) rovásírás (2) rózsa (1) rush (1) sábbát (1) sajtos (1) sajtos istván (1) sajt os (1) salom (1) sándor (1) sapfo (1) sárközy (1) sarrazin (2) scherer péter (1) schmitt (2) schmitt pálma (1) simor (1) somogyi hírlap (1) spamalot (1) SRB (1) stephen (1) storck (1) story (1) sumer (4) sváb (1) szabad föld (1) szabó (1) szabó tímea (1) szakos (1) szakosok (1) szálasi (1) szerkesztő (1) sziget (1) szijártó (2) szijjártó (1) szim (1) színház (1) szita (1) szita károly (1) szja (1) szocializmus (1) szorcs hu (1) szovjetunió (1) szumir (2) tábor (1) tanárverés (1) tao (1) tarlós (2) tarlós istván (2) textiles (1) the (1) tiborcz (1) tiszavasvári (2) tisztesség (1) titanic (1) tokaji (1) tömött liba (1) tom lantos (1) toroczkai (1) torrent (1) törvény (1) törvénytervezet (1) tóth (1) tóth miklós (1) tőzsde (1) trianon (1) trier (1) tukacs (1) tyirityán (2) u21 (1) újjászületés (1) usa (1) utáni (1) utca (1) vagyonelkobzás (1) választás (1) van der bellen (1) varga (6) varga csaba (4) várkonyi (1) velencei tó (1) venezuela (1) veress (1) veress jenő (1) vidnyánszky (1) viktor (9) világszabadalom (1) villáminterjú (1) visszafoglalkoztatás (1) visszamenőleges (1) vita (1) vitairat (1) von (1) vona (1) vona gábor (1) vörösiszap (1) vörös iszap (1) vörös lobogó (1) vuelta (1) wales (1) walk (1) wass albert (1) wayne (1) wikipédia (1) zászló (2) zöldek (1) zoltán (1) zsidó (15) Címkefelhő

Hétköznapi bornírtságok

2010.06.01. 08:37 Cockpuncher

Orbán Viktor alkotmányos királysága

Tudom, hogy bizonyos értelmi szint alatt nem jutnak el a dolgok az emberekhez. De a múltkor meglepődtem, mivel egy, az értelmesebbnek tartott csoportból azt mondja valaki (aki immár átiratkozott a hülyék közé, ami jelen esetben nagyjából lefedi az MSZP szavazóbázisának igen nagy részét):

Hallottad, hogy a Fidesz alkotmányozni akar? És most mi lesz? Királyság? Orbán lesz a király?

(A pattogó hülyegyerek stílust, meg a fejhangú rikoltást tessék hozzáképzelni.) Mivel azt hittem, viccel, mondtam neki: hallottam az új alkotmánytervről, de királyságról nem hallottam. Mire a beszélgetőpartner:

Miért? Bármit megtehetnek! Királyság is lehet! Kétharmaddal azt csinálnak, amit akarnak.

Egyébként I. Orbán Viktor az jó, mert két keresztnév, mint Károly Róbert. Na tessék, máris egy bizonyíték.

127 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://bornirt.blog.hu/api/trackback/id/tr492046988

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Alkotmányt és népszavazást! 2010.06.01. 14:41:53

Egy új alkotmány kifejezésre juttatná, hogy az ország végleg maga mögött hagyja az 1949-ben elindult korszakot. Ehhez azonban társadalmi támogatottság - népszavazás kell! A Fidesz új alkotmányt akar írni. Szükség van-e erre? Jogi szempontból biztosa...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Uva 2010.06.01. 14:41:17

Lol, ezen a szösszeneten mennyit agyaltál? Mert ha 30 másodpercnél többet, akkor hatalmas baj van, fideszes szófordulattal élve: OMG!

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.06.01. 14:43:35

Mondjuk a blogod mellé tett Steven Segal fotó sokat elmond a szellemi színvonaladról. Hogy hogy a faszba került ez a szar az index.hu-ra, arról is csak halvány sejtéseim vannak (t.i.: az index szerkesztőségében túltengenek a hozzád hasonlóan sötét egyedek)

z003 2010.06.01. 14:44:34

A címlapra kerülés random megy, vagy vannak kulcsszavak. Érdekelne.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.06.01. 14:44:55

Mellesleg az is sokat elmond rólad, hogy nem érted az iróniát... Vekker úr nem királyságot óhajt, csak személyi kultuszt a'la Rákosi v. Sztálin elvtársak.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.06.01. 14:46:14

@atrazin: vannak kulcsszavak. Pl. össze kell haverkodni a szerkesztőgárdával. Semmi random nincs benne. Ugyanaz a 10-20 szemét +1-2 használható blog pörög folyamatosan, néha becsúszik egy-egy ehhez hasonló, korábban ismeretlen hulladék.

Uva 2010.06.01. 14:47:06

Asszem ezt a hulladékot most megismertük. Kérem kapcsolja ki.

Vén Csataló 2010.06.01. 14:53:49

Hihetetlen mit össze nem bírnak ezek öklendezni. Szegényeknek teljesen agyukra ment, hogy tavasszal elhajtották őket a vérbe, de nagyon.

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 14:55:26

Értelmes poszt,legalább fizetett érte valaki a posztolónak?

Igen,akár államformát is válthatnak,de Orbánból sosem lehet király,ezt még kellene végre jegyeznie a sok agyhalottnak! A Szent Koronával csak r.katolikus koronázható, ráadásul szépen nézne ki,ha egy jobbágy jutna trónra...

HuPiedone · http://lajtamonitor.hu/ 2010.06.01. 14:56:24

Arról azért van fogalma valakinek, hogy mi is az a királyság, vagy csak ne legyen?

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.06.01. 14:56:39

Most mondja már meg valaki, mit nem értek. A posztoló szerint hülye, aki asziszi, a Zorbán lesz a király. Akkor most mér őt hülyézitek? Mifaszvan?

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.06.01. 14:58:39

@HuPiedone: mittom, legyen királyság, bánomén, hollandok is hogy elvannak vele. Csak nem valószínű, hogy ez lenne Viki álma. Kormányzó, na, az már jobban hangzik!

Lt.Dorsi 2010.06.01. 15:00:30

@Nobilis1526: Hidd el belefér még egy pálforudulás Viktorunknak. A nemesi név se olyan nagy kaland: Szúnyogpusztay O. V. :D

LD

HuPiedone · http://lajtamonitor.hu/ 2010.06.01. 15:01:29

@Humperdickk: Persze, hogy nem ez a Viki álma, úgyhogy minden erről szóló eszmecsere csak szájtépés, ehhez a blogbejegyzéshez hasonlóan :-).
Egyébként kétharmaddal akár Orbán Viktor is lehetne Magyarország államformája! Azta, ezt mindjárt le is bloggolom...

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.06.01. 15:03:01

@HuPiedone: ha Orbán Viktor lenne Magyarország államformája, az akkor elég csúnyán mutatna a térképen. :)

Anselmo 2010.06.01. 15:03:06

Kétharmad? Királyság!

z003 2010.06.01. 15:08:44

@Nobilis1526:
Nem probléma A történelem majd így hivatkozik rá:
I. (hitehagyó) Viktor.
Bármit meg lehet oldani.
Caligula is megtette konzultársává a lovát.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.01. 15:22:10

@Nobilis1526:
Nincsen igazad, mert ha most királyságot kiáltanának ki, akkor nem a korábbi öröklési szabályok lennének érvényesek, hanem amit leírna az új alkotmány.

Természetesen ez az egész csak egy poén, nem kell komolyan venni, de ha már komolyan veszed, akkor nincsen akadálya annak hogy egy teljesen új királyság a korábbi koronát használja, új szabályokkal.

@Humperdickk:
Azért mert a posztoló is hülye, hogy néhány hülye ismerőse hülyeségéből ilyen ügyet csinál.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.06.01. 15:31:00

@Zabalint: nemtom, szerintem nem árt, ha megír az ember ilyeneket, mert azzal is formálja a véleményt. De nekem mindegy, egyébként, csak az első pár kommentelőt nem értettem, azé írtam.

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 15:34:08

@Zabalint:
"egy teljesen új királyság a korábbi koronát használja, új szabályokkal."

Az azt jelentené,hogy a több,mint 900 évig fennálló Magyar Királyság hagyományait semmibe veszik,sőt: megtagadják. Ennyi erővel népköztársaság is lehetnénk...

A királyságnak,mint államformának csakis a régi hagyományokkal van értelme (persze ,ha a király olyan kirakat,mint Angliában vagy Spanyolországban,akkor nincs is értelme. )

Megfigyelo 2010.06.01. 15:37:09

@Humperdickk: Közismertek OV royalista nosztalgiái. 2000-es könyvét is úgy datálta, hogy "A Magyar Királyság 1000-ik évében".

Uva 2010.06.01. 15:37:50

@immortalis:
@Humperdickk:

A para a posttal az, hogy nagyon gyenge. Tudod ez nem olyan, mint mikor a szomszéd idős bácsi elmesél egy viccet, ami szerinted szar, meg már 5 évesen is ismerted, de jófejségből nevetsz rajta. Ez itt az internet, ahol nem kell jófejségből nevetni, hanem meg is írhatod, hogy szerinted a post szar.
Ha ironizál a postíró, ha nem, szar. Nem nyert. Enji.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.06.01. 15:40:58

Jó, legyen szar, nekem mindegy. De mért hülye a posztoló?

De most már tényleg kettészarom, legyen hülye. Ha már egy hülye van, legalább nem érzem magam annyira egyedül.

z003 2010.06.01. 15:44:26

Ha már szar csináljunk belőle internet sztárt.
Mindenről megmondhatja a véleményét amolyan Budapest TV-s módon.

old_field 2010.06.01. 15:44:38

kérdés , hogy a blogoló a hülye, vagy az a sok
szellemi téren kihívásokkal küzdő, akik naponta rettegnek OV diktatúrától vagy/és királyságától ?

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.06.01. 15:47:32

a károly róbert NEM 2 keresztnev, hanem egy, csak szarul forditva. ha mar hulyeseget irsz, utana is nezhetnel

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 15:51:21

@Pályaelhagyó autóversenyző:
Ennyi erővel lehetett volna Ferencz József is példának,de mellényúlt és eszetlenséget írt a posztoló...

AnnaKarenina 2010.06.01. 15:53:16

@Pályaelhagyó autóversenyző: Valóban Caroberto, de magyarul már csak Károly Róbert.

Rob67 2010.06.01. 15:56:08

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: Ha ekkora a szemét itt, akkor mi a picsának vagy itt honey?
Én nem értem, minden hulladékutáló itt kommentelget.
Gyerekek, menjetek át az 'Áldjon az isten' vagy a 'Dugnék éjjel nappal' blogokra.
A választás kinek-kinek erkölcsi szempontból fakultatív.
Ha azoks os szemetek, akkor olvass könyvet vagy dolgozz többet.
Mindkettő jó unalom ellen.

Cockpuncher · http://bornirt.blog.hu/ 2010.06.01. 15:57:02

A kommentelők többségére - tisztelet a kivételnek - a poszt első mondata érvényes.

Megfigyelo 2010.06.01. 15:58:47

@old_field: De lehet, hogy ők lűtják jól, hogy hova tartunk...

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.06.01. 16:01:38

@Rob67: mert valami seggarc kirakta az index címlapra és az ilyet nem lehet szó nélkül hagyni.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.06.01. 16:02:50

@old_field: lehet, hogy az átmosott agyhelyeddel nehéz felfedezni, de vekkerke bizony napjaink rákosi elvtársa.

Cockpuncher · http://bornirt.blog.hu/ 2010.06.01. 16:04:54

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: Igen, rólad és a hozzád hasonló félőlényekről írtunk.

Dr Milton 2010.06.01. 16:04:59

Sajnos Orbánnak semmi nostalgiája nincs a királysággal kapcsolatban.

Sosem értettem a lázítást a királyság ellen, főleg, hogy Magyarországnak ez a természetes államformája, a (nép)köztársaságot csak ráerőltették.

Szerintem igenis helyes lenne visszatérni egyfajta alkotmányos királyság intézményéhez, egyszerűen mert ez a mi múltunk, amit nem szabad megtagadni.

Azonban az, hogy Orbán király lehessen minden normalitást, ész-, és valószerűséget nélkülöz és egy ilyen államforma arculcsapása lenne.

Főleg, hogy élnek még törvényes trónörökösök.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.01. 16:09:38

@Nobilis1526:
De egy kizárólag katolikus valláson alapuló királyság meg nem lenne össznemzeti, ennyit mégis csak lehetne változtatni a szabályokon, vagy nem?

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.01. 16:12:24

@Cockpuncher:
Csak magadat minősíted, ha magas lóról beszélsz. Tudod te semmivel nem vagy jobb, mint azok, akikről a post-ot írtad.

AnnaKarenina 2010.06.01. 16:14:13

@Cockpuncher: Kissé elhamarkodottan ítélsz. Csak ízlelgesd pl. az alkotmányozó nemzetgyűlés kifejezés avítt, dohos ízét, ami itten már felemlegetésre került OV által. Olvasd mellé az Alkotmány jelenleg hatályos szövegét, ami megfelel egy modern demokratikus állam alkotmányának. Persze nagy valószínűséggel az intézményekkel kapcsolatos lesz a belepiszkálás, meg ha a kettős állampolgárság megmarad a szimbólum szintjén, akkor ott is várható valami. (Ha nem, akkor is:)
Persze arról se feledkezzünk meg, hogy Isten egyáltalán nincs ebbe sem beleszerkesztve, tehát sürgető a hiány. Szent Korona dettó.
OV királykodása, annak emlegetése csak viccelődés, csak nem értitek. Vagy értitek, csak nem szeretitek.

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 16:15:04

@Zabalint:
mit értesz össznemzeti alatt?

Magyarországnak van legitim uralkodócsaládja és trónörököse, nincs értelme máson gondolkodni.

Magóg napján (törölt) 2010.06.01. 16:21:02

Akkor mi van ha királyság lesz?
Csak egy ember lop, (de az is minek magától?), ha besokalunk lefejezzük.

Királyság még Hollandia, Spanyolország, UK... de szar nekik mi?
Hülye kommergyopárok.

AnnaKarenina 2010.06.01. 16:23:02

@Dr Milton: Természetes államforma? Talán az afrikai és ázsiai királyságokat leszámítva nem találni modern államot, ahol a hagyománytiszteletből megőrzött királynak, vagy királynőnek tényleges politikai hatalma lenne. A Habsburgok még Ausztriának sem kellettek vissza. Tetszik, nem tetszik a XXI. században a közember sem hátrébb való, mint az arisztokrata.

degi2004 2010.06.01. 16:24:34

eljen soka Beverneki Felcsuti Orban Viktor nemzetes urunk !!!

Magóg napján (törölt) 2010.06.01. 16:25:02

Amúgy meg királyságba volt egy tized meg egy kilenced, na az pont 20%, ki ne szeretné, ha csak ennyi lenne az adó?

z003 2010.06.01. 16:25:40

@Nobilis1526:
Nagyon is jól beszél Döbrögi úram!

Csak az nemes embörek az igaz továbbvivői az Magor nemzötnek. Kutyafattya parasztnak nincs helye az országlás dolgaiban.

Magóg napján (törölt) 2010.06.01. 16:27:40

@Nobilis1526: Állítólag az Árpád háznak is vannak leszármazottai.

AnnaKarenina 2010.06.01. 16:30:43

@Nobilis1526: Van nekik 25 tagú parlamentjük és 5 tagú kormányuk, ami az ügyeket intézi.
Elvannak.

z003 2010.06.01. 16:31:35

Él-e még szíriuszi e hazában?

Istened 2010.06.01. 16:32:52

Legyen istenkirályság.
És kész!

AnnaKarenina 2010.06.01. 16:33:59

@Nobilis1526:
Akkor minek felemlegetni Lichtensteint? Nem a herceg intézi az ország ügyeit. Ennyi.

z003 2010.06.01. 16:36:20

Amon papjai már mozgolódnak, hogy előkészítsék az istenkirály visszatérését. A kőbányák nagy kockákat ontanak majd magukból és fenséges emlékmű épül majd az örökkévalóságnak.

Istened 2010.06.01. 16:36:58

@Cockpuncher: "A kommentelők többségére - tisztelet a kivételnek - a poszt első mondata érvényes. "

Elmész te a jó büdösbe hogy így lehúzod a többieket!

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 16:37:37

@AnnaKarenina:

I. Ferencz József királyunk az állam első embere volt,aki az állam első hivatalnoka is volt,de még így is képtelenség lett volna irányítani egy 50 milliós birodalmat a miniszterek/állami szervek nélkül.
A Liechtenstein család sok mindent tesz,amellett,hogy jóval tágabb a hatáskörük,mint egy angol királynak vagy egy köztársasági elnöknek,de nem lehet elvárni,hogy minden apró cseprő ügyet személyesen intézzenek.

old_field 2010.06.01. 16:38:00

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:
lazujjá six.....demokrácia van ! :)
aminek az egyik jele, hogy Te is leírhatsz minden hülyeséget, mindenféle következmény nélkül !
relax...

z003 2010.06.01. 16:39:03

@Istened: csak a magad nevében, mert én vállalom, hogy hülye vagyok. :D

Dr Milton 2010.06.01. 16:39:26

@AnnaKarenina: Azért írtam, hogy alkotmányos királyság.

Ne haragudj, de egy bizonyos szint alatt ez nem megy nekem...

Istened 2010.06.01. 16:41:04

Istenem, mivé lettem!

papamaci1 2010.06.01. 16:42:02

A következő velejéig antidemokratikus országokban van királyság: Nagy -Britannia, Norvégia, Dánia,Belgium, Svédország, Hollandia, Spanyolország.....
Viszont parlamentáris demokrácia van pld. Izraelben, Iránban, Irakban, Észak -Koreában, Kubában. Úgyhogy jajj de félni kell.... :-D:-D

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.01. 16:43:51

@Nobilis1526:
Amikor a királyságot kitalálták még nem voltak protestánsok. Ez az egyik, a másik az, hogy pl. Mátyást is úgy választották királlyá, és mégsem semmisült meg semmiféle hagyomány.

papamaci1 2010.06.01. 16:46:24

Pedig milyen jó lenne: I. Viktor (Emanuel). Aztán jön Benito a (nép)tanító Mussolini....

:-D :-D

AnnaKarenina 2010.06.01. 16:48:18

@Dr Milton: Azért még esetleg tedd meg, hogy akkor megindokolod, mire is lenne jó? Alkotmányos monarchiában az uralkodó uralkodik, vagyis etikett jellegű, de nem kormányoz. Erről szólnak a mai európai királyságok is.
Mert az olyan szép?

Dr Milton 2010.06.01. 16:50:13

Mert ez olyan magyar.

Neduddgi 2010.06.01. 16:50:18

Én javasolnám a 0. Viktor király megnevezést.

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 16:51:20

@Zabalint:
Mátyás katolikus magyar nemes volt,ráadásul az ország legnagyobb birtokosa.

Fioni (törölt) 2010.06.01. 17:00:10

Legyen királyság! Olyan előkelő lenne:D

Karipapa01 2010.06.01. 17:02:38

@Nobilis1526: "A Szent Koronával csak r.katolikus koronázható, ráadásul szépen nézne ki,ha egy jobbágy jutna trónra... "

Ne izgulj! A kereszténydemokraták már zsebben vannak! És aki nem szavazza meg vagy nem intézi el a királyságot, az a pártfegyelem megsértése miatt ki van rúgva. A többi már csak egy kis papírkorrekció és kész. Símán megy.
Egyébként ez a blog tényleg marhaság, ne várjatok értelmes hozzászólásokat.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.06.01. 17:08:21

@old_field: nyugi, Kádárék alatt, ezen a szinten bárki leírhatott bármit következmény nékül. Azt meg, hogy pl. újságíróként, politikusként ki, mikor mit írhat le a közeljövőben... no az már más tészta.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.06.01. 17:10:28

"aki immár átiratkozott a hülyék közé, ami jelen esetben nagyjából lefedi az MSZP szavazóbázisának igen nagy részét"

nyilván kizárólag az MSZP-szavazók között vannak hülyék.
külön szerencse, hogy a számuk egyre csökken. például egy csomó, négy évvel ezelőtt még hülye állampolgár lett okos, pusztán azáltal, hogy a Fideszre szavazott.

a legjobb nyilván az lenne, ha mindenki okossá válna, és akkor egy 100%-os Fidesz-parlamenttel megvalósulhatna a tiszta és teljes demokrácia.
részletek itt: magyaridiot.blog.hu/2010/05/31/a_virtualis_let_elviselhetetlen_konnyusege#more2036833

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.06.01. 17:11:53

@Cockpuncher:
Kicsi cocksucker! Azt hiszem, el vagy tévedve... Azért, mert te egy egysejtű értelmi színvonalán állsz, ne feltételezd, hogy más is. Ez a fosadék rólad, rólatok szól, nem másról.

Karipapa01 2010.06.01. 17:17:23

@Nobilis1526: nem ám megsértődz!
A hozzászólásomban neked adtam igazat, csak némi fanyarsággal megpróbáltam arra utalni, hogy ebben az országban erős hatalommal, szuggesszív szöveggel és némi korrupcióval még azt is el lehet érni, hogy visszaállítsuk a feudalizmust.

hunTomato 2010.06.01. 17:25:47

@Uva: LOL neked az OMG fideszes szóvordulat WTF? OMG:(

Istened 2010.06.01. 17:30:34

@hulye_kocsog: "LOL neked az OMG fideszes szóvordulat WTF? OMG:("

LOL a Fideszhez köthető az "Isten nevét hiába szádra ne vedd" tiltás intézményes példamutatással történő feloldása.

parttalan 2010.06.01. 17:32:45

"...aki immár átiratkozott a hülyék közé, ami jelen esetben nagyjából lefedi az MSZP szavazóbázisának igen nagy részét"

Hülye kis nyomorék orbánszopó blogíró.

Istened 2010.06.01. 17:36:09

@parttalan:

Gondolkozz már kit szidsz. Hétvégén ugye kiderült hogy nemcsak hogy nem hülye az Orbán, de egyenesen OKOS is. És ha ez még nem lenne elég, emellé még ERŐS is.

Szóval Isten nevét az OMG után már lehet hiába szájra venni, de ki mondta hogy ugyanez igaz Orbánra is..!

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 17:37:54

@Karipapa01:
Az esélytelen,mert a feudalizmus az nem úgy jött létre,hogy gondoltak egyet és lőn feudum.Az hosszú fejlődés következménye. Az a baj,hogy a sok agymosott mazsola nem bírja felfogni,hogy a királyság intézménye nem egyenlő a feudalizmussal, a nemesi címek és rangok használatának engedélyezése nem egyenlő a jobbágyság intézményének vagy az adómentességnek a feltámasztásával (bár ebben az adót nem fizetünk,de legyen jólét államban, fel sem tűnne...). Ráadásul 1848. és 1945. között királyság volt az államforma,mégsem volt feudalizmus vagy jobbágyság.Sőt,kiváltságok sem voltak.

Bornírt úr 2010.06.01. 17:50:21

@Nobilis1526: khm, azért ennek érdemes lenne kicsit jobban utánanézni (zsellérek, Habsburg-ági nemesek kiváltságai, a választói cenzus szabályainak megfogalmazása a volt nemesek érdekét messzemenően figyelembe véve, felsőházi tagság feltételei - hirtelen ennyi jutott eszembe). De értem, hogy mire gondolsz.

miigaz 2010.06.01. 17:52:05

Én vagyok annyira hülye, hogy elhiszem a sok másik hülyének: Viktor tényleg király akar lenni. Ugyanígy elhittem egy-két évvel ezelőtt néhány másik hülyének, hogy az MSZP újra Gulagot akar. Ja a postíró valószínűleg a második csoportba tartozik.:)

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.01. 17:53:42

@Nobilis1526:
Nem az a lényeg, hogy Mátyás katolikus volt meg hogy mekkora nagy birtokos, hanem az, hogy nem volt tagja a korábbi királyi családnak, vagyis ilyen alapon akárki lehet, az meg hogy katolikus legyen csak egy kitétel, ennek eltörlése még nem lenne a hagyomány megsértése.

tölgyes 2010.06.01. 17:56:36

Képtelennek tartanám ezt a szösszenetet, ha nem írogattam volna éveken át a NOL olvasóinak mindenféle választ, amelyik emiatt, mármint a királyság bevetése miatt aggódott. Gondoljanak csak a Vitányi-Gyurcsány kettős "MEGVÉDJÜK A KÖZTÁRSASÁGOT" jelszavára.

kokavec 2010.06.01. 17:58:42

A jobbik is mindig ilyen tudományosnak látszó fals történelmi okoskodásból vezeti le, a kifejezetten érzelmi alapú hülyeségeit.

Cherokee wa-hia 2010.06.01. 18:02:30

Szép volt...
Mindent elmondtál magadról, és arról a táborról, amibe magad sorolod.

Én magamat, a másikban szeretem tudni...

Tisztelettel:Cherokee wa-hia

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 18:02:34

@Bornírt úr:
Ebben igazad van,de a Habsburg-Lotharingiai család tagjainak már had legyen több joga,hamá uralkodócsalád :)
A választási cenzus egyfajta kárpótlás azért,hogy megszűntek annak a rétegnek a kiváltságai,amely évszázadokon keresztül állta a sarat a végvárakban, a csatamezőn,a hivatalokban, a vármegyében és az országgyűlésben. Másrészt pedig annyiban jó is volt,hogy nem lett kiterjesztve a tömegekre a választási jog. Arra a tömegre,amelyet ma bármilyen ígérettel rá lehet venni a legnagyobb politikai ökörségek és pártok támogatására.

A felsőházi tagság meg evidens,hogy az arisztokrácia képviselteti magát és nem választott személyek. Egyfajta kontroll avagy fék (nem fake) arra az esetre,ha alul (alsótáblán) nem várt események,radikális fordulat következik be. Ha jelenleg felsőház lenne,akkor hiába pattogna Orbán a kétharmaddal az alsóban.

A zselléresedés meg nem a királyság hibája.Hanem a szűklátókörűségé.Ráadásul a nemességet is ugyanúgy jellemezte.Habár családom a magyar nemességhez tartozik, az 1800-as évekre nem volt túl sok földünk,de soha sem történt meg,hogy a birtokok elaprózódjanak,inkább az első szülött kivételével mindenki el lett zavarva papnak,katonának vagy mesterembernek (pék,molnár,orvos stb.),így megmaradt a föld egysége,valamint a többi kölök is jól jött ki.

kokavec 2010.06.01. 18:04:25

@idelle: "és akkor egy 100%-os Fidesz-parlamenttel megvalósulhatna a tiszta és teljes demokrácia."
Egypárt rendszerű demokrácia, mi?

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 18:05:29

@Zabalint:
De,mert első királyunk a koronát a pápától kapta (ha nem is ezt,de ennek "jogelődjét"),a magyar királyok apostoli királyok voltak mindig,az esztergomi érsek koronázott.

Én sem vagyok r. katolikus,de teljesen elismerem,hogy a Szent Koronával csak katolikus koronázható.

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 18:06:41

@kokavec:
nem, a Fidesz mellett még ott lenne a KDNP is 0%-kal. :)

kokavec 2010.06.01. 18:10:59

@Nobilis1526: vagy a fidesz kettéválik katolikus és református pártra

Dinsdale Piranha 2010.06.01. 18:17:36

Mi a f@sz értelme ennek a posztnak???

kokavec 2010.06.01. 18:18:48

@Nobilis1526: vagy de. Ha már hivatalosan mindenki keresztény lesz.

Martian (törölt) 2010.06.01. 18:20:03

Viktor legfeljebb csak Kormányzó Úr lehet... :))

Karipapa01 2010.06.01. 18:26:16

@Nobilis1526: Ez így valós, ahogy leírtad. De vedd figyelembe, hogy a demokratikus országgyűlésben a képviselők szavazata az olyan, mintha a képviselők választói ott lennének és mondjuk kézfentartással szavaznának. Akár Te is meg én is együtt. Igy, ha a képviselőink "gondolnak egyet, hogy lőn feudum", akkor lesz feudum, mivel a nép ezt óhajtja. Sőt utólag ezt még magyarázni sem kellene, mivel az elbírálás a király hatáskörébe tartozna. Esetleg egy cinikus idézetet hallhatnánk, miszerint: Uraim! Tetszettek volna forradalmat csinálni.

bobo55 2010.06.01. 18:29:07

Te Cicapunci, a barom cikkedre válaszolni sem
érdemes.Ha legközelebb irsz hajsd előre a fejed,
hogy az a csepp agyad egy helyre gyüljön össze.
Most megyek mert csinálnom kell rólad egy kis
barna királyi mellszobrot.

mrs. white 2010.06.01. 18:35:00

Itt europában az utóbbi időkig egész jól ment a királyságban élő alatvalók sora. Talán megkellene próbálni. Hátha.

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 18:35:08

@Karipapa01:

"demokratikus országgyűlésben a képviselők szavazata az olyan, mintha a képviselők választói ott lennének"

Az utópia,mert a legtöbb helyen a pártérdek vagy egyéni érdek előbbre valóbb a választók érdekeinél is. A választók olyanok,hogy azt akarják,amit eléjük tálalnak a pincérek (pártok) és természetesen a legfinomabb kell nekik,de lehet,hogy az árát meg sem nézik.
Így pontosan nem az történik,hogy a választók többsége akar valamit,hanem egy párt kitalál valamit,ami támogatásra talál.

Persze,így ennek semmi köze a királysághoz,mert egy alkotmányos királyságban ugyanúgy van szabadon választott képviselő,mint egy köztársaságban, csak az évszázadok alatt kifejlődött egy fék, egy kontroll,ami megakadályozza,hogy a manipulált választók valami olyat szavaztassanak meg a képviselők által,ami nem jó,hanem egyenesen rossz.

A király személye állandó és nem pártpolitika tárgya (ahogyan a felsőházi tagoké sem), ezáltal van egy-két olyan pont az államvezetésben,amely nem az aktuális politikai helyzettől függ,hanem attól teljesen független.

BKV - Önnek megyünk 2010.06.01. 18:39:31

igen meglepő hogy hány értelmes ember mondogatja ezt a kiralysag dolgot.

nyilván ezt nem szószerint kell venni hanem átvitt értelemben...

mondjuk az se mindegy hogy a fodraszom mondja vagy az egyetemi tankörtársam (modor)

ki igy ki ugy erti

Fioni (törölt) 2010.06.01. 18:46:43

mindenki mondhat hülyeséget:D az nem kérdés

mistertwister 2010.06.01. 19:02:11

Lám, a kétharmaddal az emberi hülyeség és a bornírt posztokra okot adó bornírt idióták sem szüntek meg... Lám, szabadság van és lesz, elvtársak! :)

Izet 2010.06.01. 19:07:43

Talán annyit,h. alapból nemesnek kell lenni a királyi igényhez is. Vhogy úgy írta Werbőczy,h nincs király csak a nemesség által választott és nincs nemesség csak a király által nemesített.. Azt nem t'om r.kat-nak kell-e lenni..Én mondjuk,holmi svéd/dán/norvég/holland királyfit támogatnék :)

Fioni (törölt) 2010.06.01. 19:08:42

@rockee: csak legyél nyugodt, elcsitul a vihar:)
amikor nem lehet komoly problémát lelni, akkor kerekedik ki az ilyen hülyeség:)
ez valahol jó, amikor csak ilyenről lehet cikkezni:)

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 19:09:48

@Izet:
esetleg belgát,németet,angolt,franciát,spanyolt vagy portugált nem akarsz még támogatni?
Biztosan nagy igényük lenne rá. :P

Izet 2010.06.01. 19:16:53

@Nobilis1526: Hát angol jöhet..a belga az vicc.. spanyollal "törököt"fognánk, Sportugália/német o. meg nem királyság.A franciáktól meg kiver a frász..

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 19:19:43

@Izet:
Attól még ugyanúgy van királyi családja Németországnak és Portugáliának is. Ahogyan Görögországnak,Romániának,Oroszországnak és Szerbiának is.
Persze meddő téma,mert nekünk is van királyi családunk,hiszen a H-L-ház szerencsére nem halt ki.

Karipapa01 2010.06.01. 19:21:12

@Nobilis1526: Ezek szerint én utópista vagyok, de ezt nem szégyenlem, sőt!!

"mert a legtöbb helyen a pártérdek vagy egyéni érdek előbbre valóbb a választók érdekeinél is."
Kimondtad azt, amit én nem akartam. Sajnálattal közlöm, hogy ismételten neked van igazad. Itt a legtöbb általad említett hely: Magyarország. A legtöbb (mindegyik) képviselő pedig az általad leírtak szerint végzi a munkáját.Jó, én elismerem, hogy ez egy, a szövegkörnyezetből kiragadott mondat és nem teljesen fedi az igazságot, de tendenciózusan így van! Összegezve tehát: az a képviselő, akit elvileg az én képviseletemben küldtem a parlamentbe nem engem képvisel, hanem a pártját még akkor is, ha a pártja által megjelölt irányvonal az én érdekeimmel ellentétes. Ez igen!! Ha a párt mondjuk a ciklus közepén egy olyan irányvonalat vesz fel, ami nekem kedvezőtlen, az ellenzék pedig olyat, ami kedvező, akkor is kézfeltartással kell szavaznom a parlamentben saját magam ellen?
Egyébként pedig ezt a király dolgot hagyjuk a fenéba, mert úgyis csak elméletben lehetséges.

Sherpa_1 2010.06.01. 19:32:57

Az a nagy baj, hogy a muzsiknak a Rettegett Iván is cár atyuska volt. Nálunk sincs másképpen:) Nosza, lehet pajzsra emelni OV urat, én azért még megnézem mi lesz ebből.

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 19:34:06

@Karipapa01:
Igen,az van amit leírtál. Hiába hiszed azt,hogy az általad bejuttatott képviselő téged képvisel,mert a pártérdek előbbre való. De mi a pártérdek és miért ellentétes azzal,ami a választó érdeke lenne? Nem tudom, de az biztos,hogy a pártoknál is vannak nagyobb erők. Ahogyan hiába hirdeti Orbán,hogy most vége az oligarcháknak,ha olyanok állnak mögötte,mint Demján,Csányi,ami azt hiszem eléggé hiteltelen teszi.
Nyilván az állam gazdasági érdekei nem fedik az emberek érdekeit,de akkor mi az állam érdeke? A lakosainak a jóléte vagy csak egy bizonyos a gazdaságból közvetlenül profitáló kör pénzügyi/gazdasági érdeke ("oligarchák")?
Van e nagyobb beleszólása pár tucat nagyvállalkozónak az ország irányításába,mint 8 millió szavazónak? Ráadásul,ha az adott vállalkozó nem is magyar állampolgár? Keresztezheti e egy vállalat érdeke az állam érdekeit és ,ha keresztezi,akkor miért fontosabb az ő érdeke,mint az államé?

Mond ám mindenki divatos,de demagóg szólamokat,de a valóság az,hogy bármely párt van hatalmon a Fidesztől a Jobbikig,egy idő után beáll a sorba és nem azt teszi,amire az állampolgárok felhatalmazták.

Egy kétkamarás parlament és egy nem a pártok érdekei szerint bégető államfő sok mindent le tudna fékezni vagy kontrollálni.

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 19:36:51

@Sherpa_1:
Ez van. A muzsiknak is kell valaki,akire felnéz,aki irányítja, még ha neki ettől nem is lesz jobb. A muzsik egyedül kipusztulna, csoportosan pedig anarchiába taszítana,ami diktatúrához vezetne. A muzsiknak a szájába kell adni a dolgokat,mert képtelen az ésszerűségre.

tlvajferi 2010.06.01. 19:49:23

savanyú a szőlő???
I.Orbán egészen jól nyitott és nyerésre áll?ű

Lehetett volna azért jobban is csinálni: például nagyon sok hazaáruló szabdlábon van még. Felség, a középkorban karóba húzták vola őket...

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 19:51:40

@tlvajferi:
A középkorban bíróság elé állították volna őket,majd csak azután végezték ki vagy száműzték őket.

Dr Milton 2010.06.01. 20:22:32

Bizony a királyság legnagyobb előnye, hogy dynastikus alapokon nyugszik, kizárva ezzel a pártérdekek általi befolyásolhatóságot. Egy felsőház pedig további ellensúly egy túlhatalom kialakulásával szemben. /Ezt azoknak címzem akik állandóan sírnak a kispártokért, merthogy velük színesebb a Parlament. Egy ilyen rendszer sokkal többet ér, mint 10 kispárt/

Szomorú, hogy a mai közéletben inkább riogatni szoktak a királysággal, összemosni azt a dictaturával, valamint az, hogy nincs egy párt vagy erős ember a 'gáton' aki kiállna ezért az ügyért.

Karipapa01 2010.06.01. 20:24:39

@Nobilis1526: Gondolod, hogy egy kétkamarás parlamentben nem lenne ugyanúgy korrupció és benyalás, mint a mostaniban? Úgy gondolom, hogy akármilyen struktúrát is találunk ki, aki a húsosfazék közelébe kerül, az kétpofára fog zabálni amig lehetőség van rá. Megértem őket, de arra való tekintettel, hogy az én segítségemmel jutott oda legalább a csontot meghagyná. A mi szép országunkban sajnos nem ez a gyakorlat. Sokkal hatékonyabb egy kis darab csontot bemutatni, és nassolás közben azon röhögni, hogy a sok barom egymást marja. Ezt már régi rómaiak is megtették: cupákot és cirkuszt! Az egész választás és kormányváltoztatgatás csak arra jó, hogy elhiggyük: szabadság van és demokrácia!

AnarchoAteista 2010.06.01. 20:26:32

Mivel magánember vagyok, ez egy magánvélemény: A rendszerváltás utáni politika számomra legvisszataszítóbb arca Viktor apánk. '89-ben tojáshéjjal a seggén kiadta az ukázt: az elvtársaknak menniük kell. Ez még betudható annak, hogy fiatal volt, és radikális, oké. 2010-ben szintén ez volt a Viktor-parancs: elvtársak, menjetek. A közte levő 20 évben is csak ezt tudta szajkózni. Liberális fiatalból öreg demagóg lett, aki még ráadásul meg is tért. A demokráciáról fellengzős szónoklatokat tart, holott a magyar pártéletben nincs még egy ilyen szigorúan autoriter banda, mint a Fidesz. Valószínű, hogy az utóbbi indok miatt zörög a haraszt, királyságot suttogva...

Mégegyszer: nem szeretem ezt az embert.

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 20:27:32

@Dr Milton:
Azért tudnak riogatni vele,mert az emberek tudása még mindig a '90. előtti történelemoktatáson nyugszik (ha nyugszik valamin). Azon a történelem oktatáson,amely szerint például Dózsa nemzeti hős, a nemesek népelnyomók stb.
Persze érdekes ez a riogatósdni,mert folyamatosan kommunistáznak,fasisztáznak ,de közben a Kádár-rendszer pozitív...

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.01. 20:31:21

@Karipapa01:
Az alsóházban lenne is,ahogyan van sok helyütt,így is. Azonban a felsőház az más tészta,mert az örökletes. Így ha valaki elszúrja a dolgokat,akkor azzal a családját is lejáratja és értelemszerűen a következő generáció is bizalmi hendikeppel indul ergo sokkal nagyobb rizikó és nem bevállalható a "két pofára zabálás". Ráadásul a felsőházi tagnak erre nincs is szüksége. Míg az alsóban 4 éve van az illetőnek,ezért zabál, addig a felsőben van 50 éve...,ami alatt lehet nyugodtan étkezni.

öcsi55 2010.06.01. 21:02:18

Ezen blogon a barátaimmal nagyokat nevetünk!!

kokavec 2010.06.02. 11:29:10

@Nobilis1526:
Indexből idézve, 2009. november 25.:
"Az 1949-ben elfogadott, azóta is átmenetinek tekintett magyar alkotmány helyett a lengyelek alaptörvényét tartja igazán veretes szövegnek Orbán Viktor. A Fidesz-elnök által mestermunkának minősített lengyel alkotmány az állampolgárokat két táborra osztja: azokra, akik hisznek az igazság, jóság és szépség forrásában, Istenben, és azokra, akik nem."

Cockpuncher · http://bornirt.blog.hu/ 2010.06.02. 14:25:32

@öcsi55: Ha ez igaz, a legnagyobb dicséret, amelyet az elmúlt sok-sok évben kaptam. Pedig nem is ez a cél.
süti beállítások módosítása